8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolf

iPhone/iPod in auto: kwaliteitsverschil

hi,

ik heb net van mijn baas een nieuwe leasebak gekregen, helaas geen joepie, want helaas een suffe Insignia. Daar zit zo’n entertainment systeem in waar je via een USB ingang je spullen kunt aansluiten. Nu heb ik er een iPod (classic 80Gb) in liggen, en het geluid daarvan op dit systeem is eigenlijk best prima. Soms echter sluit ik er mijn iPhone (3GS) op aan vanwege het opladen, maar nu is mij opgevallen dat als ie muziek van de iPhone haalt, het geluid slechter is als beroerd. Krassen, stof, grijsgedraaid… je voelt je xxx jaar terug in de tijd. Hoe kan die iPod zo goed klinken en een iPhone zo beroerd ? Volgens mij heb ik niks bijzonders met de instellingen gedaan ?

Bijdrager
    Thomas18NL

Je weet zeker dat het niet aan de mp3’s (of wat voor formaat) ligt?
    Dan zou er iets mis zijn met je iPhone, lijkt mij.

Mijn iPhone en iPod (nano) klinken hetzelfde in verschillende boxen. Ik heb dan wel een 4S maar dat lijkt me niet uit te moeten maken.

Bijdrager
    Rolf

nee, het gaat om dezelfde nummers…. op de iPod staat vrijwel al mijn muziek (vanwege de veel grotere opslag), en op de iPhone slechts een deel. Maar van de iPhone is het dus niet om aan te horen

Bijdrager
    Thomas18NL
    Rolf op 21 september 2012

nee, het gaat om dezelfde nummers…. op de iPod staat vrijwel al mijn muziek (vanwege de veel grotere opslag), en op de iPhone slechts een deel. Maar van de iPhone is het dus niet om aan te horen

Dan moet er iets mis zijn met je iPhone..
    Misschien tijd voor de 5;)

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dat is niet goed.

Mijn iPhone 3GS, die op dezelfde manier aangesloten is, klinkt toch echt uitstekend in de auto.

Bijdrager
    Rolf

kan de BT verbinding met het audio/telefoon systeem een reden zijn?

Bijdrager
    MBPuser
    Rolf op 20 september 2012

hi,

“ik heb net van mijn baas een nieuwe leasebak gekregen, helaas geen joepie, want helaas een suffe Insignia”

“Krassen, stof, grijsgedraaid… je voelt je xxx jaar terug in de tijd.”

Maak je geen zorgen, dat gevoel heeft iedereen die in een Opel rijdt..:wink:

Bijdrager
    Rolf

Hahahaha @MBPuser… dank voor het nog even erin wrijven…. (maar wees gerust; ik heb een hoed op, plakbaard en nepbril…. zou goed moeten gaan)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.