8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Benja

Iphone7 of iphone7plus

Ik twijvel tussen de iphone 7 en 7 plus wat is het verschil of is er weinig verschil alleen dat de plus groter is, de plus is alleen wel erg duur.
    ik heb nu de iphone 6 maar die is gevallen en heeft wat kuren die zal voor deze iphone ook niet veel meer krijgen.
    hoor graat wat suggesties en tips van andere die de iphone 7 hebben.

Bijdrager
    KarelWillem

Je weet dat je bij Apple gewoon alle modellen naast elkaar kunt vergelijken?

Dan worden al je vragen beantwoord.

http://www.apple.com/nl/iphone/compare/

Bijdrager
    Benja

oke dankje:-)

Moderator
    Mac Daddy

De vergelijkings pagina is handig, maar in de basis zijn dit de 3 hoofdverschillen.
    1: Groter scherm (duh)
    2: Grotere batterij (Ook duh)
    3: 2 camera lenzen ipv 1.

Dat laatste is het grootste verschil qua features. De 2 cameralenzen hebben een aantal voordelen. Er zit de standaard lichte groothoek lens (in de burut van een 24mm lens) op en een standaard lens (ongeveer 50mm). Hierdoor kan hij 2 dingen die de iPhone 7 niet kan. Hij heeft een optische zoom van 2x ipv een digitale zoom. De digitale zoom is nog steeds aanwezig, maar dat is als je verder dan 2x inzoomt.
    En er is de ‘portrait’ mode. Hiermee kan je iemand of een voorwerp scherp in beeld krijgen en de achtergrond onscherp. Dat is vaak mooi bij portretten, vandaar de naam.

Ik heb gekozen voor een iPhone 7, omdat ik de 7plus simpelweg te groot vindt. Ik vind het wel erg jammer dat ik die dubbele lens niet heb, want fotografeer veel. Maar eerder hadden de 6 en 6S geen beeldstabilisatie ingebouwd, en hun plus varianten wel. Het zal een kwestie van tijd zijn, voordat de ‘kleinere’ iPhone dat dus ook krijgt.

Verder is de 7 een toptelefoon! Batterijduur van de 7 is goed. Ik kan prima een dag doorkomen en dan gebruik ik de camera, social media, Pokemon Go en andere apps die locatie gebruiken.

Als je twijfelt over de grootte raad ik zeker aan om ze even in het echt te bekijken en ze even in de hand te houden.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb een 7 want de 7 Plus is wat mij betreft te groot. Maar goed, ben eerder ook van 6 naar 6 en 6S Plus gegaan dus je mening kan nog eens veranderen. Loop naar de winkel en probeer het uit.

Bijdrager
    computer space

Neem een 640xl, groter dan 7 plus, net zo mooi scherm, veel mooiere whatsapp, en je houdt nog 800 euro over voor iets leuks.

Bijdrager
    SvS
    computer op 12 maart 2017

Neem een 640xl, groter dan 7 plus, net zo mooi scherm, veel mooiere whatsapp, en je houdt nog 800 euro over voor iets leuks.

Inderdaad mooie hardware.
    Maar het is een Windows Phone:
    – geen iCloud / ecosysteem zoals notities etc
    – Geen Facetime meer, mocht je die zelf wel gebruiken
    – gekochte apps voor iOS opnieuw aankopen voor WP
    – Minder apps beschikbaar voor WP

Motorola G4 is dan ook een mooie optie, maar dan is het wel met Android. Het is wat je net zelf wilt.

Geblokkeerd
    Anoniem
    computer op 12 maart 2017

Ik weet dat jij het erg op Windows telefoons hebt, maar wordt het niet eens tijd om onder je steen vandaan te komen? Hou die obsessie vooral bij jezelf…

http://www.theverge.com/2016/1/28/10864034/windows-phone-is-dead

http://m.windowscentral.com/microsoft-lumia-dead-thats-not-news

Geen concurrentie voor de iPhone, geen verstandige aankoop. Kun je van dat geld beter een jaar afschrijving aan de iPhone 7 uitgeven.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.