7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jpunt

[iPhone4/iOS4.2] Error 23

Zojuist mijn iPhone4 (legaal en zonder jailbreak-achtige praktijken) proberen te updaten, zonder succes. In eerste instantie kreeg ik een error-1033 en de boel blijft nu terugkomen op een error-23 en een iPhone in recovery-mode. Dit heb ik reeds geprobeerd:

– OSX update
    – iTunes update
    – OSX reboot
    – Andere USB-poort
    – Andere Mac
    – Zonder sim
    – DFU-mode
    – Firewall uitschakelen
    – dscacheutil -flushcache

Ik heb nu dus een volledig geblokkeerde iPhone. Iemand enig idee?

Inactief
    Anoniem

sluit maar achteraan: iPhone update lukt niet.
    Ik heb, voor vandaag, de moed al opgegeven. De foutmeldingen zijn ook niet consequent: eerst kreeg ik 1013, vervolgens 3004. Die laatste heb ik nu wel genoeg gezien.
    Ik hou ’t erop dat de update- en verificatieservers van Apple de load niet echt aankunnen. Hetzelfde gebeurde bij de update naar 3.0 . Morgenochtend maar weer eens verder prutsen…

Bijdrager
    Jpunt

Waardeloos dit! Was al slecht bereikbaar de laatste tijd, maar dit is wel erg beroerd tegenover klanten. En dan te bedenken dat ik hem juist voor de zaak heb gekocht! Had je topic wel gezien trouwens, maar je krijgt een andere foutmelding. We’ll see I guess..

Bijdrager
    Hansi2124
    Jpunt op 22 november 2010

En dan te bedenken dat ik hem juist voor de zaak heb gekocht!

Waarom wil je dan persé één van de eersten zijn die dit op je zakelijke mobiel wilt hebben? Je kan beter een weekje wachten als het zo belangrijk voor je is.

Bijdrager
    jabesse

Lijkt idd veroorzaakt te worden door drukte op de update-servers van Apple. Ik had vergelijkbare problemen, maar stug volhouden hielp bij mij uiteindelijk wel. Nu op 4.2.1, en alle apps, muziek en settings zijn weer terug.

Bijdrager
    wmtools40

Ik ben ook al vanaf 5uur vanmorgen bezig met iPhone4 update. De volgende pagina heeft me uiteindelijk geholpen om uit die verdomde herstelmodus te komen..
    http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2657100&start=30&tstart=0

Bijdrager
    knaai

Bij de update kreeg ik ook een errorcode.
    Daarna heb ik iphone verwijderd; dat had ik natuurlijk niet moeten doen.
    Op de iphone staat het icoontje dat ik contact moet maken met itunes, maar itunes herkent mijn telefoon niet meer.
    Weet iemand een oplossing hiervoor?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.