13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolf

iPhone4 kan niet bellen ?

Heeft iemand dit bericht in Trouw toevallig gezien ? Lijkt me wel vrij lullig als dit inderdaad het geval is. Nu heb ik nog een maand of 3 voordat mijn abo afloopt, maar ik zit wel op het vinkentouw als het gaat om geruchten over de kwaliteit van de iPhone4…..

Bijdrager
    KarelWillem

Telegraaf, OMT, iPhoneclub, MacFreak, etc.
    We worden in elk topic en op elke site om onze oren geslagen met dit bericht.

Je loopt dus al een beetje achter de feiten aan. En zolang je nog een maandje of drie moet wachten, zou ik me niet druk maken. Dan is de oplossing vast nabij.

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    prullenbak

Ik kan het me niet echt voorstellen. Apple zal dit product toch wel beter getest hebben dan enkel in een duitse bierstube?:P

Ik denk dat het incidentieel is…en het is makkelijk voor de media om een immens populair product in een slecht daglicht te stellen. De vorige iphone zou spontaan in brand vliegen…daar hoor je nu ook niemand meer over.

Bijdrager
    Rolf

ok ok….ik lag achter zo te zien.

Excuses voor de ‘vervuiling’; sluiten maar !!!

Bijdrager
    1984

Dit is een iPhone 4 antenne bug. http://www.youtube.com/watch?v=znxQOPFg2mo&feature=related niet de hoeveelheid wifi in de zaal

Bijdrager
    apple_fan
    prullenbak op 24 juni 2010

Ik kan het me niet echt voorstellen. Apple zal dit product toch wel beter getest hebben dan enkel in een duitse bierstube?:P
    Ik denk dat het incidentieel is…en het is makkelijk voor de media om een immens populair product in een slecht daglicht te stellen. De vorige iphone zou spontaan in brand vliegen…daar hoor je nu ook niemand meer over.

Apple heeft de iphone met hoesjes getest, zo dat die in het wild leekt op een 3G/3GS, dan heb je het probleem niet.

Bijdrager
    Vodka

Beste grap tot nu toe.

Als je de iphone vasthoudt verdwijnen de bars
    Als je de iphone niet vasthoudt, dan verdwijnt ie in een bar

Bijdrager
    MCNONAMUS

Moeten we bij de Lidl een paar huishandschoenen aanschaffen? :sarcastic:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Pijnlijk verhaal. Ik ga dit met belangstelling volgen!

Bijdrager
    Hansfree

Het probleem is niet (zoals die Deense proff zegt) dat je lichaam het signaal absorbeert en wat voor bs al wel niet meer. Het probleem is als je verbinding maakt tussen de 2 antennes. Easy fix lijkt me zou evt zelfs met een software update kunnen. Iedereen laat het weer lekker veel groter lijken dan het is. Gewoon een plakbandje over het stripje en klaar is kees :).

Bijdrager
    MacAanZee

Nou lekker hoor, allemaal plakbandjes over je splinternieuwe iPhone 4…..

Bijdrager
    prullenbak

Als je de iphone vasthoudt verdwijnen de bars
    Als je de iphone niet vasthoudt, dan verdwijnt ie in een bar

LOL:D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.