5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    zoetvalk

Iphone4 flikkert

De laatste 2 maanden flikkert mijn beeldscherm vrijwel constant wanneer ik aan het bellen ben. Wanneer ik bijvoorbeeld uit de auto stap en Parkline bel en via het menu parkeergebieden wil ingeven, dan is dat bijna onmogelijk doordat na 2 cijfers het scherm wegvalt en vervolgens weer terugkomt. Pas na diverse pogingen lukt het om 4 cijfers + bevestiging te geven. Dit is hoogst irritant en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Aanvankelijk dacht ik dat het kwam omdat ik te dicht bij de auto (met een dan al uitgeschakelde motor) en bij mijn Parot ben, maar het gebeurt overal. Mijn telefoon zit overigens in een leren hoesje. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen is?

Geblokkeerd
    Anoniem

Je dekt met je vingers de sensor af denk ik. Of met het hoesje. Deze sensor zit naast de luidspreker.

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik denk het ook, maar mocht dat het niet zijn, wie weet helpt een hard reset?

Bijdrager
    MacHenk

Ik ontdekte al bij mijn iPhone 3G dat het leer van het hoesje over de sensor ging. Nu bij de iPhone4 precies hetzelfde. Mijn oplossing is wanneer ik er last van heb, het toestel een stukje uit het hoesje drukken zodat de sensor (die net naast de luidspreker zit) weer onbelemmerd aan het omgevingslicht wordt blootgesteld. Niet de meest charmante oplossing, wel effectief.

Bijdrager
    zoetvalk

Heren, bedankt voor de tips. Dat van die sensor was nieuw voor me en klinkt plausibel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.