9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    deventer

iphone4: camera lamp gaat niet meer uit

De camera-lamp van mijn iphone 4 blijft branden. Ik heb al van alles geprobeerd, bij instellingen, bij de camera zelf, uitzetten van de iphone en door het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Niets werkt. Ik heb zelfs de batterij van de iphone helemaal leeg laten lopen, kreeg ‘m niet meer aan maar na 2 uur brandde het lampje nog steeds….. Iemand suggesties?

Bijdrager
    Koetjesreep

LED uit de AppStore installeren misschien

Moderator
    Koen van Tongeren

Niet onbelangrijk: heb je je iPhone gejailbreakt?

Bijdrager
    Multistrada

Aan de pc hangen en herstel toepassen.

Bijdrager
    deventer

de iphone is niet gejailbreakt en ook aan i-tunes hangen en herstel toepassen heb ik geprobeerd, maar ook dat werkt niet.
    LED uit de appstore, goed idee….maar heb ik net geprobeerd en laat ‘m ook niet uitgaan. Het felle lampje is hiermee te bedienen, maar het zachte lampje blijft aan staan !

Bijdrager
    iMad

iPhone uitzetten
    Dan beide knoppen 10 seconden vasthouden, laat de bovenste knop los en houd de home knop minimaal 20 seconden vast.
    Gaat het lampje dan uit of blijft die branden?

Als ie uit gaat iPhone aansluiten op iTunes en herstellen.

Bijdrager
    deventer

@iMad heb ik nu ook geprobeerd, maar lampje blijft branden….

Bijdrager
    lucschram

Als je een Apple Store of een APR in de buurt heb ga daar dan eens kijken, misschien hebben zij een oplossing.

Bijdrager
    Trat

Wat je nog kunt proberen is je iPhone in DFU modus gooien en dan opnieuw (schoon) een installatie van de nieuwe firmware doen. Als dat niet helpt zit er denk ik niks anders op dan gebruik te gaan maken van je garantie. Wel een zeer vreemd verhaal!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.