17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    rdesign

iPhone3G halen in A’foort; moet er iemand mee?!

Hee mensen!
    Na lang wachten, oude iPods verkopen, kranten lopen, etc. heb ik nu eindelijk het geld voor de iPhone3G!
    (Jaja, ik moet 50% betalen van mn abbo. aan mn pa)
    Nu had ik even een vraagje. Ik wacht nu al zo lang, en kan eigenlijk niet meer wachten.
    Vanavond is het in Amersfoort koopavond. Dus ik wilde er natuurlijk een halen!
    Maar natuuuurlijk.. Moet mijn vader weer vergaderen!

Nu de vraag; kan ik de iPhone gewoon zelf ophalen en een T-Mobile abbo. aanvragen; terwijl ik minderjarig ben?
    Zo ja, moet ik dan legitimatie etc. mee? Of moet er echt een volwassene mee?

Alvast bedankt!:D

Robbert.

Bijdrager
    The JM

Om een abonnement af te sluiten moet je 18 zijn. Aangezien jij dat niet bent moet het abonnement op een volwassene zijn naam staan, bijvoorbeeld je vader dus. En dan moet hij er bij zijn.

Je kan het natuurlijk ook proberen met zijn ID en bank-nr, maar of ze dat pikken is maar de vraag.

Bijdrager
    Sunneh

Grappig.. toen ik de titel van de topic las dacht ik dat je iemand mee wilde laten “carpoolen”.

Met alle abonnementen in Nederland is het verplicht om meerder jarig te zijn. Helaas moet je dus ook één van je ouders mee nemen. Ik denk niet dat een ID genoeg is.. zelfs een handtekening van je vader zal niet genoeg “mogen” zijn.. maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.

Veel plezier met je iPhone alvast.. ik hoop hem snel zelf te hebben :).

Bijdrager
    AdriaanB

ik denk dat je vanavond alvast wat programmaatjes kan gaan kopen in de iTunes Store, zodat je die meteen morgen op je iPhone (die je vrijdag ochtend gaat ophalen met je vader) kan zetten!

Bijdrager
    puntKoen

Het abonnement moet inderdaad op naam van een volwassene staan en die volwassene moet ook aanwezig zijn (er moet bijvoorbeeld een contract getekend worden).

Bijdrager
    dspiers

Anders bel T-Mobile op, die kunnen je precies vertellen wat je mee moet nemen.

Success

Bijdrager
    rdesign

Hmmm. Jammer.:?
    Eigenlijk ook wel weer logisch.
    Dan wacht ik even tot zaterdag, heb ik tenminste rustig de tijd.
    Dan ga ik nu maar weer aan mn scheikunde.:x

Bedankt iedereen! Heerlijk forum dit, altijd binnen een uur alles wat je wilt weten!:lol:

@Sunneh
    ; haha, ik had al zo’n vermoeden dat mensen dat gingen denken ja. p:
    Jij dan ook alvast veel plezier met je 3G!;)

Nog 1 vraagje;
    Kan ik de op mijn iPod Touch gekochte spelletjes etc. allemaal installeren op mn iPhone?

Bijdrager
    The JM

Ja, dat kan.

Bijdrager
    Martijn Snels

Aller eerst gefeliciteerd! Je zal een van je ouders of je voogd mee moeten nemen omdat je nog geen contract kan afsluiten en je hem ook niet op je eigen naam kan zetten.

Bijdrager
    LEXY
    ”rdesign”

Zit je Pa in de Tweede Kamer ofzo…?! :barbu:

Bijdrager
    Falc
    ”LEXY”
    ”rdesign”

Zit je Pa in de Tweede Kamer ofzo…?! :barbu:

Vergaderen om niets doen ze alleen in de tweede kamer.

Je kan het abonnement niet op je eigen naam zetten en ook niet van je eigen bankrekening af laten schrijven…

Bijdrager
    rdesign

Hahha, nee, mn pa is maar gewoon de adjunct-directeur van een school in Amersfoort.:P
    Gelukkig geen 2e kamerlid. xD

MAAR! IEDEREEN BEDANKT!
    Ik heb EINDELIJK een 16GB iPhone, WIT!:D
    Echt een retevet ding, 40 euro permaand, maar 1 eurotje.
    Vroeg me wel af; waarom die 1 euro, doe em dan gratis!
    Hij is ook verzekerd, ook tegen waterschade! Kan hem dus met een gerust hart in de WC gooien als ik hem zat ben.

Nou, nogmaals; BEDANKT!:D

Bijdrager
    The JM

Veel plezier ermee!:D

Bijdrager
    Afroman
    ”rdesign”

Hahha, nee, mn pa is maar gewoon de adjunct-directeur van een school in Amersfoort.:P
    Gelukkig geen 2e kamerlid. xD

MAAR! IEDEREEN BEDANKT!
    Ik heb EINDELIJK een 16GB iPhone, WIT!:D
    Echt een retevet ding, 40 euro permaand, maar 1 eurotje.
    Vroeg me wel af; waarom die 1 euro, doe em dan gratis!
    Hij is ook verzekerd, ook tegen waterschade! Kan hem dus met een gerust hart in de WC gooien als ik hem zat ben.

Nou, nogmaals; BEDANKT!:D

Gefeliciteerd!
    Die 1 euro is omdat T-Mobile hem niet gratis weg mag geven van Apple. Dat heb ik opgevangen van een T-Mobile medewerker toen ik mijn iPhone kocht.

Bijdrager
    LEXY

Ik zie een abbo van €44,95 p/m waarbij aanschaf van de iPhone 16 GB €79,95 bedraagt en aansluitkosten €26,25.

Niet jokken hè…?! :innocent:

Bijdrager
    rdesign

Oeps, foutje. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik het raar vond dat je 1 euro moest betalen, als je een 8GB-44 abbo nam.
    Ik heb nu de witte 16GB, ik heb er wel 159 euro voor betaald, en dan nog 1 hele cent voor het checken van mn rekeningnummer:P

Heeft iemand nog tips om de iPhone in een beetje ‘stijl’ te beschermen?

Ik heb nu zo’n crystalcase gekocht, maar hierin vind ik hem veel te groot, hij voelt ook veel groter aan.
    Ik heb nog genoeg stickers voor de voorkant nog van mn iPod; alleen de achterkant is een probleem.
    Krast dat wit snel?
    En zo ja, waar kan ik een niet-zo-opvallend hoesje halen? In iedergeval wat dunner, want dit ding is echt 4 mm dik ofzo, had ik netzogoed mn ouwe chinese iClone kenne houwe.:p

Iemand nog tips?

Bijdrager
    Niekw
    ”rdesign”

Oeps, foutje. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik het raar vond dat je 1 euro moest betalen, als je een 8GB-44 abbo nam.
    Ik heb nu de witte 16GB, ik heb er wel 159 euro voor betaald, en dan nog 1 hele cent voor het checken van mn rekeningnummer:P

Heeft iemand nog tips om de iPhone in een beetje ‘stijl’ te beschermen?

Ik heb nu zo’n crystalcase gekocht, maar hierin vind ik hem veel te groot, hij voelt ook veel groter aan.
    Ik heb nog genoeg stickers voor de voorkant nog van mn iPod; alleen de achterkant is een probleem.
    Krast dat wit snel?
    En zo ja, waar kan ik een niet-zo-opvallend hoesje halen? In iedergeval wat dunner, want dit ding is echt 4 mm dik ofzo, had ik netzogoed mn ouwe chinese iClone kenne houwe.:p

Iemand nog tips?

Ik gebruik zelf deze: http://www.bol.com/nl/p/mobiele-telefonie/belkin-iphone-3g-etui-met-riemclip/9005000006244839/index.html

Past gemakkelijk op je riem of gewoon je broek.
    Gaat ook gemakkelijk in je zak.
    Ik heb nog geen krasje op mijn witte:)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.