12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    agebarca

iPhone XS verkopen prijsindicatie

Hoi,

Ik ben van plan om mijn iPhone XS te verkopen. Het is een 64GB model in de kleur Space Gray. De iPhone is letterlijk in nieuwstaat. Wat is nu een normale prijs voor deze telefoon? Ik zie de prijzen varieren tussen de 400-500.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    syltheboy

Ik denk tussen de 350 en 400 euro. Ik heb hetzelfde model en ik twijfel nog om te upgraden naar de 12 Pro (Max).

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door syltheboy.
    Bijdrager
    Pietje13

Beste Agebarca, wat is je doel van deze vraag? In de zin van: verkopen op dit forum is verboden, en ieder bedrag dat je hier hoort is subjectief. Als ik nu zeg dat de prijs voor je telefoon €1000,- is, wat heb je er dan aan? En als KW hieronder beweert dat de telefoon €100,- waard is, wat heb je er dan aan? We geven het er immers niet voor toch? Dus als je er vanaf wilt: zet hem op marktplaats, zet hem op je facebook pagina, biedt hem aan bij je familie. Hij is waard wat de hoogste bieder er je voor geeft, en als je hem aan een consument wilt verkopen is dat het enige nuttige antwoord dat je kan krijgen.

Alleen als je hem inruilt bij Apple krijg je tot €330,- korting op je volgende toestel, zie https://www.apple.com/nl/trade-in/ en is de waarde dus niet subjectief.

Bijdrager
    Rolf

Marktplaats?

Bijdrager
    KarelWillem

agebarca op 14 december 2020 om 00:08
    …Wat is nu een normale prijs voor deze telefoon? Ik zie de prijzen variëren tussen de 400-500.

Ik denk tussen 400 en 500 euro. .;)

Anyway… kijk op Marktplaats niet alleen naar de prijzen, maar ook naar de hoogste bieders.

Dat geeft een indicatie van wat men er voor over heeft en hoeveel moeite het je gaat kosten te verkopen voor een prijs die daarboven ligt.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Padawan

Hey Agabara,

Als je een nieuwe iPhone gaat kopen via Apple.com/nl/ dan kan je gebruik maken van Apple Trade In program. Je krijgt dan een fors bedrag(meer dan 200) voor je iPhone die ze gaan recyclen voor je. Je kan dit vinden door een iPhone ‘te kopen’ en dan selecteer je trade-in, vul je serienummer in en 5 vragen en je ziet je korting.

Bijdrager
    Matador

<p class=”cite”>Padawan op 14 december 2020 om 10:16</p>
    <p class=”cite”>Je krijgt dan een fors bedrag(meer dan 200) voor je iPhone</p>

Dat is dan het ‘over-statement’ van het jaar:-D

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Wel meer dan 200 joh!!

Bijdrager
    syltheboy

290 euro inruilwaarde had ik gezien bij Apple.

Moderator
    Pete.Z

Die inruibedragen bij Apple zelf zijn gewoon een belediging. Ik zou zeker 400 vragen, mits doosje en alles er ook bij zijn.

Sleutelbeheerder
    Night

Veel furbished bedrijven bieden ook aan om gebruikte toestellen in te kopen. Maar ook daar betwijfel ik of je er een fatsoenlijk bedrag voor krijgt.

Toch zie ik bij bv. Rebuy dat ze er nog € 450,74 voor over hebben:
    https://www.rebuy.nl/verkopen/apple-iphone-xs-64gb-spacegrijs_11008305

Bijdrager
    Padawan

<p class=”cite”>KarelWillem op 14 december 2020 om 11:37</p>
    Lol. Wel meer dan 200 joh!!

Daarom zei ik ook meer dan 200;)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.