9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Hasoweh

iPhone XS & Apple Watch 4 uitgelekt!

Er zijn afbeeldingen gelekt van de nieuwe iPhone XS en de Apple Watch Series 4. Beide komen van 9 to 5 mac.

Bijdrager
    Hasoweh

Bron: https://www.macrumors.com/2018/08/30/apple-watch-series-4-leak/

Bron: https://www.macrumors.com/2018/08/30/apple-leaks-2018-iphone-models/

Ook al weten we nog helemaal niks zeker, dit lijkt op de real deal. Het is nu afwachten, maar dit moet haast wel content uit Apple’s eigen keuken zijn.

Bijdrager
    Beech

Bijdrager
    Shmoo

Dat mensen hier nog intrappen. ^

Bijdrager
    MisterM

Of gekker nog: hoe kan dit nou tezamen met de uitnodiging voor het event (op moment van schrijven) nu nog niet op de site staan !

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik vind de “foto’s” ook dubieus, als je vluchtig kijkt lijkt het iets anders…..

Bijdrager
    Paul26

<p class=”cite”>MisterM op 31 augustus 2018 om 00:11</p>
    Of gekker nog: hoe kan dit nou tezamen met de uitnodiging voor het event (op moment van schrijven) nu nog niet op de site staan !

Deze website is de laatste tijd niet meer serieus te nemen. Jammer dat het niet meer zo is als hoe het was. Waar dit soort berichten vroeger binnen een paar minuten na bekendmaking bij OMT te vinden waren, staat het er nu een halve dag later nog steeds niet op.

Daar komt dan nog eens bij dat de inhoud van vele berichten vaak zo krom is, dat ik me af vraag wat ze hier aan het doen zijn.

Erg jammer!

Bijdrager
    Maikelw

Inmiddels nieuws van gister :S Heb het nu al gelezen, maar elders helaas. Over het kleinste gerucht wordt over geschreven, maar als er foto’s uitlekken niet? Iemand zit ergens niet op te letten.

Bijdrager
    diotav

Niet op te letten of is men bang voor een response vanuit Apple? Merkwaardig is het wel.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.