1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:

Bijdrager
    McMeller

iPhone XR speelt muziek tijdens telefoongesprek

Vanavond belde ik met een vriend via mijn carkit. Plotseling hoorde ik muziek, waarvan ik eerst dacht dat het bij hem vandaan kwam. Dat was niet het geval. Ik wachtte tot het nummer afgelopen was. Intussen zocht ik op welk nummer het was (geparkeerd, voor de wereldverbeteraars). Na dit ene nummer stopte de muziek. Ik dacht aan een verband met de Spotify-app op mijn dashboard, die ik vanmorgen voor het eerst sinds lange tijd weer eens gebruikte.

Even later belde ik weer, gewoon vanaf de iPhone. Er startte weer plotseling een liedje. Dit nummer herkende ik wel. Ik opende de Muziek-app, voor het eerst sinds ik dit toestel heb. De muziek bleek daar vandaan te komen. Vervolgens bleek ik dat eerste nummer ook in mijn bibliotheek te hebben. Ik neem dus aan dat dit hier ook vandaan kwam.

Voor mij is dit nieuw, herkent iemand het? Ik moest zelfs nog akkoord geven voor het streamen over mobiel netwerk toen ik in de Muziek-app voor het eerst een nummer aantikte, hoe kan dat ding nou ineens willekeurige nummers gaan afspelen?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.