6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinJans

iPhone X – Zwarte vlek bovenhoek

Ik heb (helaas) mijn iPhone X laten vallen. Het scherm is nog volledig intact en er is ook verder geen schade zichtbaar aan de randen van het scherm of de behuizing. Echter heb ik wel een kleine (0,5 x 0,5 cm) zwarte vlek in de bovenhoek van mijn scherm.

Het is op zich niet een heel groot probleem en er valt mee te leven, vooral omdat een nieuw scherm bij Apple 400 euro gaat kosten. Daarvan koop ik liever (gedeeltelijk) een nieuwe iPhone in September. Mijn vraag is, hoe groot is de kans dat deze zwarte vlek zich gaat uitbreiden over het scherm of dat het scherm er in de komende week/maand mee gaat ophouden? Natuurlijk begrijp ik dat jullie ook geen glazen bol hebben en dat het van situatie op situatie verschilt, maar ik zou graag willen begrijpen hoe deze zwarte vlek ontstaan is en of er een grote kans is dat het scherm er binnenkort helemaal mee ophoudt. Is een reparatie van het scherm een reparatie die een lange tijd vergt of kan dit in een dag worden opgezet?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door RobinJans.
    Bijdrager
    TheBigZ

Kan binnen een dag (als je zelf komt brengen en halen). €311,10

Werkproces

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, als je een beetje rond Googled, kan dat al voor minder dan 200 euro binnen een dag.

https://www.phonedokter.nl/iphone-x-scherm-display-lcd-zwart-blauw-reparatie

Er zijn tientallen, zo niet honderden reparateurs die dit voor een leuk prijsje kunnen doen.

Maar je kan ook gewoon door met je iPhone X. Vervangen kan altijd nog als het erger wordt.

Bijdrager
    McPim

RobinJans op 12 januari 2020 om 22:26
    Natuurlijk begrijp ik dat jullie ook geen glazen bol hebben en dat het van situatie op situatie verschilt,

Je zegt het zelf al: niks van te zeggen. Het kan groter worden, het kan zelfs verdwijnen. Gewoon even afwachten..

Bijdrager
    Shmoo

Misschien kun je ‘m inruilen bij Apple.  Het moederbedrijf geeft je er denk ik nog wel 8,42 voor. 😇

Bijdrager
    RobinJans

<p class=”cite”>Shmoo op 13 januari 2020 om 11:31</p>
    Misschien kun je ‘m inruilen bij Apple.  Het moederbedrijf geeft je er denk ik nog wel 8,42 voor. 😇

Voor een tientje en twee kekke Apple stickers hebben we een deal.

Bedankt voor de tip KarelWillem, dat ziet er inderdaad wel uit als een goede optie. Ik kijk het nog even een weekje aan, mocht het verergeren dan ga ik het zeker overwegen hem preventief te repareren. Bedankt allen voor de reacties!

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door RobinJans.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.