2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    robber

iPhone X pushberichten worden niet weergegeven

Sinds eergisteren heb ik mijn iPhone X in gebruik en dat gaat allemaal nog helemaal niet lekker.

Het terugplaatsen van de reservekopie verliep allemaal niet zo soepel als ik gewend was bij vorige nieuwe iPhones.
    Foto’s werden pas na heel veel gehannes teruggeplaatst en en bij alle apps die een inlog nodig hebben (behalve 1) moest ik opnieuw inloggen, dat is best wel lastig in sommige gevallen… Ik kan me dat van vorige keren dat ik een nieuwe iPhone in gebruik nam niet herinneren.
    Maar goed dat was even lastig, maar wat meer dan lastig is, is dat er van de meeste apps geen pushberichten binnenkomen.
    Ik heb mij iPhone 7 er nog bij en daar verschijnen ze wel, dus ik kan zien welke pushberichten er niet worden ontvangen.
    Dat is ongeveer 90%.
    Ik ben al een uur of drie bezig geweest met Apple support, maar die komen er ook nog niet uit….

Bijvoorbeeld de berichten van mail en AD komen wel door, maar de rest zeg maar niet…

Is dit voor iemand een bekend probleem?? Ik kom het nog nergens tegen….

(inmiddels een keer opnieuw de reservekopie geinstalleerd ook een keer de instellingen teruggezet
    (daarna stonden er alleen nog maar iPhone apps bij instellingen > berichtgeving! dat klopt natuurlijk ook niet)

Bijdrager
    iJack

Ik had ongeveer dezelfde problemen bij het terugzetten van een reservekopie. Na 3 keer heb ik een clean install gedaan, dat lijkt beter te gaan maar was erg veel werk en gedoe…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.