4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Pieta

iPhone X: niet verstaanbaar tijdens eerste telefoongesprek

Sinds een jaar ben ik in het bezit van een iPhone X (2017). Hoewel ik over het toestel dik tevreden ben, heb ik de afgelopen maanden toch ├ę├ęn zeer vervelend probleem:

Elke keer als ik een eerste uitgaand telefoongesprek voer kan degene aan de andere kant van de lijn mij niet horen (geen audio), terwijl ik hem/haar wel uitstekend kan horen. Als ik vervolgens ophang en nogmaals een tweede keer hetzelfde nummer bel kunnen wij elkaar beide wel goed verstaan.

Let op: dit probleem heb ik letterlijk bij ieder eerste telefoongesprek met welk willekeurig nummer dan ook; (de ontvangen van het telefoongesprek kan mij niet verstaan. Zodra ik nogmaals bel of gebeld wordt door hetzelfde nummer werkt alles ineens wel perfect).

Op internet kan ik niks over dit specifieke probleem vinden. Zijn er meerdere mensen die wel eens van dit probleem gehoord hebben dan wel zelf ervaring mee hebben. Ik vraag mij af of ik de oplossing moet vinden bij een defect in mijn iPhone X of dat het probleem mogelijk verband houdt met mijn provider (Tele2)?

Graag hoor ik van jullie!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  Pieta.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

of het aan de provider ligt kan je makkelijk testen door er even aan ander sim kaartje in te doen. Dan weet je waar moet zijn: Tele2 of Apple

Bijdrager
    Moi

Idd, eerst een andere simkaart in de iPhone doen. Je kan nog een herstel via iTunes uitvoeren (zonder backup terug te plaatsen) en je kan bij toegangkelijkheid nog even kijken naatr je Geluidsonderdrukking, die wil ook nog wel eens in de weg zitten.

Bijdrager
    Mac-Eddy

Slecht verstaanbaar zijn, ervaar ik wel 90% van de tijd, als ik bel of gebeld wordt op m’n iPhone X (T-mobile).

Dat is dus wel een audio dingetje maar niet idem als jouw probleem.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.