7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    kjmollema

iPhone X glitch

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een iPhone X. Anderhalve dag superveel plezier van het apparaat gehad, maar zondagmiddag ging het apparaat ineens uit zichzelf swipen en apps/functies openmaken.

Onemorething maakt volgens mij nog geen melding van dit probleem. Via Youtube kom ik wel wat filmpjes tegen van mensen die hetzelfde probleem hebben.

Een oplossing kan ik niet vinden. Ook niet of het probleem al bekend is bij Apple. Heeft iemand dezelfde ervaringen? Wat is de oplossing? Is Apple bekend hiermee?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  kjmollema.

Bijdrager
    Absrnd

Wat zeiden ze bij Apple, toen je het toestel voor controle langs bracht ?

Bijdrager
    SvS

Ernstige issue! Maak gebruik van support op hun website, je hebt hem nog geen week. Dus je kunt beter in actie gaan bij Apple zelf, in plaats van onze reacties passief afwachten.

Bijdrager
    kjmollema

Intussen naar de Apple store den haag geweest waar ik hem gekocht heb en ben de trotse eigenaar van een nieuw exemplaar.

Store medewerkers waren zelf ook verbaasd over de rare glitches

Bijdrager
    SvS

Mooi! Hopelijk meld je over paar dagen hier niet meer over hetzelfde probleem! Veel plezier!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@kjmollema,

Doorgaans krijg je van Apple geen “nieuwe” telefoon maar een gerepareerde, te zien aan het doosje waar die in zat, wit zonder fancy afbeeldingen.

Maar misschien hebben ze hun policy verbeterd intussen..

Bijdrager
    kjmollema

Ik heb een hele nieuwe telefoon gehad. Cellofaantje er omheen. Exact dezelfde case als die ik al kreeg.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.