5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    timo11

Iphone wordt niet herkent in Itunes

Ik heb een tweedehands Iphone gekocht voor mijn vriendin en die zie ik niet verschijnen in Itunes. Ik heb een MacBook Air en een Mac Mini en beide computers zien mijn Iphone wel en de hare niet. Ze kan hem wel gewoon opladen.
    Als ik de Apple support site raadpleeg krijg ik de volgende melding: Volgens onze gegevens is dit product vervangen. Geef het serienummer op voor uw vervangingsproduct om informatie over support en garantiedekking te vinden.
    Dat ik de Iphone niet in Itunes kan zien, ligt dat aan de status van het product of ligt dat aan bijvoorbeeld een kapotte connector?

Bijdrager
    Hansi2124

Daar kom je natuurlijk zo achter door die connector te vervangen door een andere….

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Maar om nu de iPhone te laten repareren/open te maken en zelf te vervangen in plaats van het op te lossen zonder hardwarematige veranderingen lijkt me een beetje overdreven.

Het zal niet aan de connector liggen aangezien het wel werkt met de andere Macs.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik ging er even gemakshalve van uit dat TS bedoelde de connector aan het snoer. Opladen zal een ander draadje hierin zijn dan verbinden met je computer waarschijnlijk.
    Dus even het snoertje verwisselen.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ah. Sorry.
    Ik begreep het dan verkeerd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.