8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nimbusx

iPhone wissen

Olla,

Binnenkort een mooie 3G iPhone in m’n bezit en dus wordt m’n oude overbodig en zal ik die waarschijnlijk via Marktplaats aan gaan bieden.

Lees veel over het achterblijven van info op de oude iPhone. Iemand een tip om alle privé data van een iPhone te verwijderen?
    Factory Reset en een PWN uitvoeren? Of zit het dieper?

Gr,

Nimbus

Bijdrager
    Job Versloot
    Bijdrager
    nimbusx

http://cnettv.cnet.com/2001-1_53-50003034.html

Idd idem als PDF pagina 111….

Bijdrager
    Napsju

Leest er iemand?

Bij een jailbroken / unlocked 2G is het belangrijk dat je GÉÉN factory reset doet, want dan is je activatie ook verdwenen. De beste manier is de iPhone opnieuw the PWNen. Hij is dan leeg en weer geactiveerd / unlocked.

Bijdrager
    Job Versloot

dan jailbreak je ‘m toch opnieuw..

Bijdrager
    Napsju

Klopt. Lees nog eens? 1 keertje dan…

Bijdrager
    denboris
    ”Napsju”

Leest er iemand?

Bij een jailbroken / unlocked 2G is het belangrijk dat je GÉÉN factory reset doet, want dan is je activatie ook verdwenen. De beste manier is de iPhone opnieuw the PWNen. Hij is dan leeg en weer geactiveerd / unlocked.

dan lijkt hij idd leeg te zijn, maar is dat eigenlijk niet. Een tijdje geleden was er heel wat te doen over “verborgen” informatie die na een reset toch nog op de iPhone zat…

Bijdrager
    Napsju

Goed, de werkwijze na een :
    -iPhone 2G factory reset

-DFU booten
    -iTunes downgraden naar 7.5
    -iPhone downgraden naar 1.1.4
    -iTunes upgraden naar laatste versie (8.0.1)
    -iPhone 2G PWN firmware naar keuze laden.

Klaar

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een zo standaard mogelijk PWNed firmware. Dus zonder annanas bootscreens, Cydia en andere rommel. Unlocken en activeren is voldoende.

Klinkt simpel, maar uit ervaring weet ik te melden dat dit alles bij elkaar een uur of 2,5 – 3 (wachten) in beslag neemt. De eerste keer misschien nog wel langer. Sterkte en succes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.