29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    Bert_9999

Iphone vs LG Cookie

Zag vandaag in een folder een touchscreenphone van lg voor amper 199 euro. Heb dan op het internet wat gezocht naar reviews en het zag er wel een degelijke phone uit. Maar waarom kost de iphone dan het dubbel dan de lg. Naar de appstore moet je niet kijken, die gebruik ik toch niet veel op mijn ipod touch.

Bijdrager
    Afroman

-Multitouch-interface
    -GPS
    -3G
    -Van Apple
    -andere materiaalkeuze?

Bijdrager
    RobinH

– Goeie mail functie?
    – Google Maps
    – Visual Voicemail
    – Safari
    – iPod
    – WiFi

Dit zijn een paar punten waarvan ik weet dat de iPhone die heeft

En inderdaad, Hij is van Apple!:D

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Robin

- Goeie mail functie?
    – Google Maps
    – Visual Voicemail
    – Safari
    – iPod
    – WiFi

Ja hij is van apple. Waarom moeten die hun producten altijd zo duur maken ! Ik heb zoveel geld niet hoor !

Bijdrager
    RobinH

Dat weet bijna niemand… :sealed:

Moderator
    Rivanov
    ”Bert_9999″
    ”Robin

- Goeie mail functie?
    – Google Maps
    – Visual Voicemail
    – Safari
    – iPod
    – WiFi

Ja hij is van apple. Waarom moeten die hun producten altijd zo duur maken ! Ik heb zoveel geld niet hoor !

Omdat het zo nu eenmaal werkt bij A-merken.
    Een Nike schoen is ook maar een simpele schoen met een Swoosh erop. Een Lexus is ook maar een Toyota met een Lexus logo erop..

Wordt een beetje simpel van de opmerkingen; waarom is Apple altijd zo duur? Als je het er niet voor over hebt, koop dan iets anders.

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Robin

Iedereen vind op mijn school de iphone fantastisch, maar als we dan beginnen van waarom koop je hem dan niet dan is altijd het antwoord omdat hij te duur is. Apple zou beter hun prijs verlagen tot 200 euro, dan zouden veel meer mensen hem kopen en ook veel jongere mensen. Zo zal hun jaar omzet ook veel meer zijn. ! Misschien in januari dat er beter nieuws komt. Wie weet.

Moderator
    Rivanov

Wat een onzin. BMW verlaagd zijn prijzen ook niet om ineens meer auto’s te verkopen. Zoiets heet Premium.

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Rivanov”

Wat een onzin. BMW verlaagd zijn prijzen ook niet om ineens meer auto’s te verkopen. Zoiets heet Premium.

Een gsm koop je net iets rapper dan jouw BMW.
    Tenminste als hij goede prijs/kwaliteit heeft.

Bijdrager
    Speedooo
    ”Bert_9999″

Apple zou beter hun prijs verlagen tot 200 euro, dan zouden veel meer mensen hem kopen en ook veel jongere mensen. Zo zal hun jaar omzet ook veel meer zijn. !

Hoe weet je zeker dat de omzet omhoog gaat als ze de prijs omlaag gooien?
    Als je eerst 100 iPhones verkoopt met een prijs van € 350 kom je uit op € 35.000
    Als je de prijs omlaag naar € 200 moet je er 175 verkopen, een stijging van de verkoop met 75%

Voordat je gaat concluderen dat de omzet omhoog gaat als de prijs omlaag gaat zou ik zeggen, kom met echte cijfers en loop ermee naar Apple. Apple is net als elke andere organisatie uit op zoveel mogelijke winst en wilt dat doen met een hoge prijs omdat zij denken dat ze zo meer omzet behalen.

Bijdrager
    passenger

De LG werkt waarschijnlijk niet samen met een Mac, de iPhone vrij soepel, hoorde ik…

Bijdrager
    Bert_9999
    ”passenger”

De LG werkt waarschijnlijk niet samen met een Mac, de iPhone vrij soepel, hoorde ik…

haha, nee toch

Bijdrager
    Afroman
    ”Bert_9999″
    ”Robin

- Goeie mail functie?
    – Google Maps
    – Visual Voicemail
    – Safari
    – iPod
    – WiFi

Dat zal Apple haar fruitige reet roesten.

Bijdrager
    Raridder

Mijn vrouw heeft een LG en dat ging niet echt samen met m’n MB.

Moderator
    Mac Daddy

Maar wat is die 200 voor een prijs? Is dat simlock vrij? Dan is het goedkoop. Is het in combinatie met een abonnement dan is de vraag hoeveel het abonnement kost.

Als je de 8GB iPhone neemt en het goedkoopste abonnement, dan kost de telefoon nog 80 euro. Dan heb je voor 30 euro per maand onbeperkt internet en 150 belminuten/smsjes.
    Wanneer je dit vergelijkt met een simlockvrij abonnement en mobiel internet erbij, dan komt je op ongeveer 20 euro per maand. Het is dus iets duurder het abonnement, maar vergelijk het maar eens met een andere combinatie met telefoon, dan is het vaak niet veel goedkoper, wil je internet erbij hebben.
    Je betaalt dan 80 euro voor de telefoon, maar het abonnement is niet veel duurder, aangezien je internet erbij krijgt.

Ik lees nogal veel op Bright en kijk ook de podcasts en die hebben al meerdere touch telefoons getest en die hebben nog niet 1 gevonden die het gebruiksgemak van de iPhone konden evenaren. Het enige grote nadeel wat steeds wordt genoemd is de camera, maar voor de rest krijg je er zoveel meer voor in de plaats.

Ik ga zeer binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen, maar dat zal geen iPhone zijn. Waarom? De prijs. Ik ben student en kan niet maandelijks die 30 euro ophoesten. Ik zou hem graag willen hebben, maar dat komt wel als ik een vaste baan heb.
    Het wordt waarschijnlijk een Sony Ericsson, want dat zijn ook zeer goede phones die ook samenwerken met iSync.
    Er is ook meer naast Apple in de wereld en niet alles wat Apple doet is goed.

Bijdrager
    MacAanZee

Hoe durf je zo’n discussie te beginnen:) iPhone vs LG alsof je dat in de verste verte met elkaar kunt vergelijken.
    Wat jij moet doen > gewoon een LG kopen.
    En een iPhone kost maar 89 euro bij het laagste abonnement. Dat is voordeliger dan een aantal andere smartphones.

Bijdrager
    RobinH

Dat dacht ik dus ook over die €200,-

En dan nog, Het geld dat Apple verdient gebruiken ze o.a. om te innoveren :innocent:
    Zo hadden ze anders niet zomaar de iPhone zelf kunnen maken:wink:

Bijdrager
    Afroman

Het enige grote nadeel wat steeds wordt genoemd is de camera, maar voor de rest krijg je er zoveel meer voor in de plaats.

True, maar ik vind de iPhone erg mooie foto’s maken voor een 2 meapixeldingetje. De lens kan het beter aan dan de telefoons met 5 megapixels!

Moderator
    Mac Daddy

Misschien wel, maar ik zit dus nu over de Sony Ericsson C902 na te denken, want die is dus 5 megapixels, heeft een echte flitser, een beeldstabilisator, auto focus en gezichtsherkenning.
    Het zal nooit foto kwaliteit opleveren die je met een compact camera kan maken, maar het komt zo wel in de buurt. En voor kiekjes van het uitgaan en andere ongein voldoet het prima.
    En met die iPhone kun je aardige foto’s maken, maar een vriend van mij maakte vorige week donderdag na het uitgaan een foto en dan is het echt een baggercamera. Maar dat is logisch.

Bijdrager
    RutgerB

Bert_9999 woont in België en zal dus voor een iPhone minstens 525 euro moeten betalen.

Dan kan ik zijn frustratie wel begrijpen :)

Bijdrager
    Raridder
    ”mr.x

Het enige grote nadeel wat steeds wordt genoemd is de camera, maar voor de rest krijg je er zoveel meer voor in de plaats.

True, maar ik vind de iPhone erg mooie foto’s maken voor een 2 meapixeldingetje. De lens kan het beter aan dan de telefoons met 5 megapixels!

Ik heb dus een samsung (nog wel) met 5 megapixel. En wat ik hier en daar lees is dat de 2mp van de iphone best wel goed is, beter dan die van mijn. En dat heb ik zelf gezien.

Moderator
    Mac Daddy
    ”RutgerB”

Bert_9999 woont in België en zal dus voor een iPhone minstens 525 euro moeten betalen.

Ja, maar dan is hij wel simlock vrij en zo kan je hem in Nederland niet krijgen.

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Mac
    ”RutgerB”

Ja, maar dan is hij wel simlock vrij en zo kan je hem in Nederland niet krijgen.

Ja natuurlijk in belgie geldt zoiets als koppelverkoop

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    MichMich

Tja… Een Hyundai en een BMW rijden ook alletwee prima… toch is er een verschil in prijs……….

Bijdrager
    Joid

Als je twijfelt tussen deze 2, dan moet je de LG nemen. Heel simpel.

Als je de iPhone enkel koopt omdat je cool wilt zijn, ben je verkeerd bezig. Je moet een iPhone kopen omdat je hem daadwerkelijk gaat gebruiken; dwz muziek luisteren middels een perfecte iPod funcite, de beste mobiele internet browser gebruiken, een perfect sync met je Apple computer, gebruik maken van geweldige 3rd party software (waar je wel wellicht voor moet betalen).

Als je dat allemaal niet zo nodig vindt, en je wilt enkel bellen, koop dan dat LG. ding.
    Of ik stuur je met alle plezier mijn oude Nokia 6110 op. Daar kan je ook mee bellen.

Inactief
    Anoniem

de iphone is duur,
    maar het is wel lekker exclusief en je kan laten zien : ik kan een iphone betalen.

over de lg cookie gesproken ik heb er nu één : Echt 1 miskoop !!
    slecht reagerend touch screen e.d

Bijdrager
    juliantomoriati

525 euro is een hoop geld! Maar in Nederland als je hem los wilt kopen bij T-Mobile kost die1189,94 euro! En dan heb je de iPhone 3G 8GB. De prijs is incl. BTW (dat dan weer wel :P )

Bijdrager
    lovelace
    ”Bert_9999″
    ”Robin

Iedereen vind op mijn school de iphone fantastisch, maar als we dan beginnen van waarom koop je hem dan niet dan is altijd het antwoord omdat hij te duur is. Apple zou beter hun prijs verlagen tot 200 euro, dan zouden veel meer mensen hem kopen en ook veel jongere mensen. Zo zal hun jaar omzet ook veel meer zijn. ! Misschien in januari dat er beter nieuws komt. Wie weet.

Een bedrijf als Apple kan niet zomaar een A-merk zijn.

Het levert goede service, goede producten en alles bij elkaar.

Het kost allemaal geld, is er ooit uitgerekend hoeveel het kost om een iPhone te maken? Ik denk niet dat er op 200 Euro veel marge zit. Personeel e.d. moet ook allemaal worden betaald.

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.