8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    djmathijs

Iphone volume laag

Het volume van mijn iphone is vergeleken met andere iphones best wel zacht.
    Volumebegrenzing en alles staat gewoon uit, is dit te wijzigen via een bepaald service menu of is er iets loos met mijn speaker?

Mathijs

Bijdrager
    stavos

Heb je datzelfde effect ook met oordopjes? Als je headset aansluiting wel een normaal volume geeft, ligt het dus aan je speaker en zou er inderdaad een defect kunnen zijn.

Bijdrager
    djmathijs

Met mijn oordopjes is het volume inderdaad wel goed.
    Valt zoiets onder de garantie?

Bijdrager
    stavos

Hoe oud is het toestel? En om er zeker weten achter te komen of Apple iets voor je kan betekenen binnen de garantie zou ik met het toestel terug gaan naar het verkooppunt of een APR. Mooiste zou zijn om een tweede toestel mee te kunnen nemen, zodat je het probleem meteen duidelijk kan maken door een demonstratie.

Bijdrager
    Oppie

Is het een 2G, oftewel de eerste versie. Want die heeft inderdaad een volume van niks.

Bijdrager
    MacAnarie

iPhones gaan sowieso niet erg hard. Mijn vorige 3GS was echt belachelijk slecht te horen. Toestel is onder garantie vervangen na 1,5jr voor een nieuwe 3GS, deze gaat al veel harder.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb ook af en toe met mijn iPhone 3Gs dat het geluid ineens veel zachter wordt, vooral de signalen, niet de muziek. Ik los dat dan op door even te herstarten, dan is het weer normaal.

Bijdrager
    djmathijs

Het gaat om de iphone 4 en deze is van maart dit jaar. Ik denk dat ik even langs ga bij Vodafone met mijn toestel en zonodig daar even het geluid vergelijk met een andere iphone.

Bedankt voor jullie reacties.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.