9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Remon

iPhone via Phoneshop of XLvoordeel

Ik ben van plan een iPhone 4 te kopen echter niet met het netwerk van T-mobile maar gewoon mijn vertrouwe Vodafone. Nu kan dit via een iPhone uit het buitenland maar die zijn momenteel allemaal niet leverbaar i.v.m wachttijden etc.

Heeft iemand ervaring met het kopen via de Phoneshop of XLvoordeel. Op de site van Vodafone staat I-voordeel maar die heeft nog geen iPhone 4 waarom de Phoneshop of XLvoordeel wel. Hoop dat iemand er iets over kan vertellen want ik vertrouw dit soort sites nooit zo snel.

Bijdrager
    brinkey

Bel nu al ruim een jaar met een 3gs van Phoneshop over het vodafone netwerk.

De iphones worden simlockvrij ingekocht vanuit bv Belgie. De mijne kwam uit Polen, dat maakt echter voor de garantie niets uit. Phoneshop is daar verantwoordelijk voor.

In totaal kost deze constructie mij over twee jaar 200 euro meer dan via de ‘reguliere’ weg van T-mobile, maar dat had ik er wel voor over.

Bijdrager
    Gastje01

Ik heb die van mij besteld via Borderlinx. Je besteld hierbij gewoon bij Apple (UK in dit geval) zij bezorgen op hun beurt jou iPhone bij Borderlinx, waarna ie na betaling wordt doorgestuurd naar je adres in Nederland. Kost je met de huidige koers 604 euro (uit mijn hoofd, kun je zelf nazoeken) en daar komen dan de verzendkosten nog bij. Wachttijd bij Apple was toen ik bestelde ongeveer 3 weken, doorsturen via Borderlinx duurde slechts 2 dagen extra. Wellicht het overwegen waard? Hier is de lezen dat je voor garantie en reparatie gewoon bij Apple Nederland terrecht kunt. Voor mij was deze oplossing goedkoper en makkelijker dan naar Belgie gaan.

Los van het feit of de sites die je noemt te vertrouwen zijn, kan het volgens mij voordeliger. Zij halen namelijk iPhones uit het buitenland, maar moeten er zelf ook nog aan verdienen, daar betaal je ook aan mee.

Bijdrager
    Dems
    Bijdrager
    brinkey

Lees dat stukje nog maar eens goed door Dems:wink:

Bijdrager
    siggymac

Ik heb vorige week donderdag een iphone 4 (32GB) bij phoneshop besteld en vandaag de verzend bevestiging gekregen dat deze binnen 1 werkdag = morgen wordt afgeleverd.

1 november wordt m’n nummer pas geporteerd en het nieuwe abbo geactiveerd, dus waarschijnlijk ligt de telefoon een maandje in de hoek. Ik krijg er wel vast de micro sim bij, maar tot de portering gelden buiten alle bundel tarieven, en dat is best prijzig (zeker data!).

Bijdrager
    Trat
    Dems op 29 september 2010

Wacht 2 maanden en je krijgt hem officiel in NL, http://www.iphoneclub.nl/90213/t-mobiles-iphone-monopolie-loopt-op-28-oktober-af/

Dat roepen ze ieder jaar rond deze tijd. En dan nog, het maakt echt niet uit welke provider je neemt.

Bijdrager
    J-Flex
    siggymac op 30 september 2010

Ik heb vorige week donderdag een iphone 4 (32GB) bij phoneshop besteld en vandaag de verzend bevestiging gekregen dat deze binnen 1 werkdag = morgen wordt afgeleverd.
    1 november wordt m\’n nummer pas geporteerd en het nieuwe abbo geactiveerd, dus waarschijnlijk ligt de telefoon een maandje in de hoek. Ik krijg er wel vast de micro sim bij, maar tot de portering gelden buiten alle bundel tarieven, en dat is best prijzig (zeker data!).

Kwestie van data roaming uitzetten..

Bijdrager
    Nicktwin

Ik heb afgelopen donderdag bij XLvoordeel mijn iPhone 4 besteld. Een uur later kreeg ik al een telefoontje van de pakketdienst met de vraag wanneer ik thuis was zodat ze mijn pakketje konden bezorgen :-). Vanochtend geheel volgens afspraak mijn iPhone incl. microsim van Vodafone ontvangen. Het bedrag moet bij de bezorger gepint worden en voila! Begrijp niet waarom er leden zijn die bij phoneshop besteld hebben want daar betaal je 249 voor de iPhone en bij XLvoordeel maar 159 euro!

XLvoordeel = aanrader!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.