12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

Iphone verzekering ja of nee (breng je stem uit)

Hallo medemaccers,

ik zit er aan te denken mijn iphone te verzekeren en ben benieuwd hoe iedereen over een verzekering denkt daarom een poll.

Bijdrager
    topaj

Als je dan toch veel geld uitgeeft, kun je beter er nog wat bij doen.
    Als ie gejat wordt, of kwijt is, bespaart het je veel geld

Bijdrager
    sanderman

en wat dacht je van die glazen voorkant….

ik ben blij dat ik hem heb laten verzekeren. Ik kreeg een volledig nieuwe iPhone omdat ik em had laten vallen, met ongeveer bovenstaande (dat is niet de mijne, maar ongeveer hetzelfde als wat ik had) als resultaat van het laten vallen;)

Bijdrager
    rdesign

Zeker doen, ik ben er mee door het ijs gedonderd, kreeg alles van de verzekering terug, incl. de oortjes die ook dood waren.
    10’tje per maand, gewoon doen dus!:wink:

Bijdrager
    defores

Ach 2 jaar consumenten recht en tegen die tijd is er al weer een nieuwe.
    Ondanks ik het niet verzekerd heb raad ik het wel aan …

Hoewel ik dit onterecht vind ik vind dat je zo wie zo tegen diefstal al moet beschermt zijn in onze zogenaamde beschaafde wereld.

Bijdrager
    EmuuuH

Ik heb hem ook verzekerd, toen gedaan, omdat ik dat wel lekker veilig vond,.
    Ik sms nu ook makkelijker op de fiets:D

Bijdrager
    MacBoot

ik heb hem niet verzekerd, maar ik denk dat ik het bij mijn volgende iPhone (september 2010) wel een verzekering erbij doe
    niet dat ik problemen heb gehad, maar stel dat er toch wat mee gebeurd:wink:

Bijdrager
    karel_appel

Ja zo kan je alles verzekeren.
    En als je een beroep moet doen op de verzekering doen ze vaak heel moeilijk.
    Heb je net hier of net daar niet aan voldaan.
    Verzekeringsmaatschappijen zijn oplichters.

Bijdrager
    Bor

Het is iPhone, niet Iphone.

Moderator
    Night

LB
    Geloof dat iedereen TS wel begreep.

Bijdrager
    Sunneh
    ”Bor”

Adverteren in een schoolkrant met een oplage van 700 exemplaren? Neem contact op!

En je mag op onemorething geen reclame maken door middel van signatures!

Bijdrager
    Plutarchus

Als je consequent nooit verzekert, dan zal je uiteindelijk goedkoper uitzijn. Dan moet je het ook wel kunnen accepteren om gewoon zelf een nieuwe te betalen als je hem toch laat vallen of iets dergelijks. Vaak vinden mensen het betalen van 10 euro per maand niet zo erg, maar als ze een groot bedrag in een keer te moeten betalen is het opeens veel erger.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.