6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Alex

iPhone verkoop klaar maken en verkopen

Hallo iedereen,

Ik zou graag willen weten hoe je iPhone helemaal wist zodat er niks achter blijft om hem zo verkoopbaar te maken.
    Ook zou ik graag willen weten of jullie met bepaalde sites ervaring hebben die je iPhone inkopen en geld uitkeren op je bank.
    Vooral Rebuy.nl en sobby.nl bieden een goed prijs aan voor de iPhone 5s 32gb.
    Bevelen jullie die sites ook aan?
    Of zijn er nog andere alternatieven die jullie hebben?

Graag hoor ik meer

Alvast bedankt

Bijdrager
    Shmoo

Een iPhone, iPad of iPod touch gereedmaken voor verkoop

Gewoon op de Marktplaats.nl

Wel een serieuze advertentie opmaken, dat wilt ook nog wel eens helpen. Dus niet iets dan in 35 seconde in elkaar flanst met enkel; iPhone te koop. Bieden! Foto’s zie Google.

Gewoon, netjes omschrijven wat je verkoopt, waarom je het verkoopt en wat de status van het product is, ideale doelgroep aan wie je zou willen verkopen. Allemaal dat soort dingen helpen gewoon heel erg bij het verkopen van spulletjes op dat soort sites. Dat trekt serieuzere mensen die bereidt zijn 20,- meer uit te geven aan iemand die eerlijk is ipv de de allergoedkoopste iPhone te kopen die ze kunnen vinden en die na 2 maanden stuk gaat omdat de verkoper niet duidelijk is geweest of dingen heeft verborgen.

Bijdrager
    GoeieDag

Apple vertelt het je zelf: https://support.apple.com/nl-nl/HT201351

Bijdrager
    Dobbel

Laatst een Ipad voor een goede prijs op Rebuy.nl verkocht.

Aanrader

Fred

Bijdrager
    GoeieDag

Jaja. Spam maar lekker raak, ‘Fred’.

Bijdrager
    Alex

bedankt voor de reacties!
    Heb zeker wat aan de links gehad die kon ik op een of andere manier niet vinden:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.