9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    robindonne

Iphone verbreekt verbinding draadloze muis

Valt me op dat elke keer wanneer er gebeld wordt , mijn muis begint te haperen.

Stoort elke gsm die binnen de ontvangst lijn ligt van een muis of alleen die nare iphone:)

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

zal der is op letten nooit op gelet eigenlijk!

kom ik op terug:)

Bijdrager
    WaZoo

Je muis is bluetooth denk ik?
    De mijne ook, maar als mijn ‘nare’ iPhone gaat heb ik nergens last van. Toch vreemd dat het bij jou wel gebeurt, heb je misschien BT altijd aanstaan op je iPhone?

Bijdrager
    robindonne

nee muis is niet bt en heb op mijn iphone geen bt aanstaan

Bijdrager
    WaZoo

Dat is dan helemaal vreemd! Zal dan ook niets met de muis te maken hebben maar aan je mac, hangt je iphone op dat moment dan aan de mac met een kabeltje?

Bijdrager
    robindonne

nee hij ligt gewoon los maar ligt echt precies tussen de ontvanger en de mjuis in.
    Het is een logitech laser muis.

Als de iphone gaat dan blijft ie gewoon hangen of gaat schokkend verder ( de aanwijzer bedoel ik).

Bijdrager
    WaZoo

welke ontvanger bedoel je dan?

Lid
    Pepperonie

Het kan best dat het veld dat dan ontstaat rondom je iPhone, de draadloze overdracht in de war brengt.
    Misschien moet je even googlen op dit probleem, want dit heeft niks met je mac te maken, maar je muis en je iPhone.

Bijdrager
    WaZoo

Is het dan een infrarood muis? Want als de muis aan een kabeltje zit kan er volgens mij geen interferentie tussen de iPhone en de muis ontstaan…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.