10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Falc

iPhone van T-Mobile op ander netwerk krijgen

Hoi,

Ik kan via via aan een iPhone 3G komen. Dit is dan echter wel een iPhone bij T-Mobile vandaan. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze toch op een ander netwerk te kunnen krijgen en op welke manieren…Heeft iemand een idee, vast wel?:-)

Bijdrager
    Vai Martino Vai

tsja, ik zou zeggen. zoek eens op: iphone + provider… genoeg over te vinden. Op iphoneclub wordt er ook ruim voldoende aandacht aan geschonken.

Bijdrager
    AdvanDongen

Je kunt je iPhone laten unlocken door T-Mobile. Kost wel wat…

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
    ”Falc”

Hoi,

Ik kan via via aan een iPhone 3G komen. Dit is dan echter wel een iPhone bij T-Mobile vandaan. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze toch op een ander netwerk te kunnen krijgen en op welke manieren…Heeft iemand een idee, vast wel?:-)

indien van de vrachtwagen af.. dan wordt door T-Mobile en Apple the IMEI nummer doorgegeven aan de instanties die daar dan weer iets mee gaan doen.

Bijdrager
    Falc
    ”Meneer
    ”Falc”

Hoi,

indien van de vrachtwagen af.. dan wordt door T-Mobile en Apple the IMEI nummer doorgegeven aan de instanties die daar dan weer iets mee gaan doen.

Dat is niet het geval maar dat wist ik niet, hebben ze goed geregeld.

@AadvanDongen, enig idee wat dat kost?

Ik zie dat het mogelijk is met X-Sim of Yessim. Wat is het verschil precies tussen beide?

Bijdrager
    goofyboy1

kan je hem ook door t-mobile laten unlocken indien je een iphone hebt gekocht in zwitserland?
    Dit ivm stage daar?

m v g joost

Moderator
    Poezenbeest

Nee, T-Mobile kan alleen de telefoons unlocken, die zij zelf heeft verkocht. Voor de Zwitserse telefoons ben je aangewezen op YesSIM en dergelijke.

Bijdrager
    Afroman

De kosten van het unlocken.
    Eerste 3 maanden – 120 euro
    3-6 maanden – 90 euro
    6-9 maanden – 70 euro
    9-12 maanden – 50 euro
    +12 maanden gratis

Bijdrager
    Falc

En dan zal je er een abonnement bij aan moeten schaffen neem ik aan?

Moderator
    Poezenbeest

Je zal inderdaad eerst een abonnement en een iPhone van T-Mobile moeten hebben, eer zij wat kunnen.. en als je een abonnement van hen hebt, dan heeft dat unlocken ook niet echt veel zin meer…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.