10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hurrah

iPhone valt uit…

Hi all,

Heeft iemand ervaring met/een oplossing voor dit iPhone (hardware/batterij) probleem?

Kort gezegd: de iPhone valt soms helemaal uit met volle batterij. Alle knoppen geven dan geen respons en ik kan hem dan alleen weer aan de praat krijgen door hem of op te laden of te synchen. Als ik hem dan weer aan de oplader hang/sync, is het opeens ook 01 januari 2000 en is de tijd 01:01 uur… De rest is allemaal nog wel ok.

Het vervelende is dat het onvoorspelbaar gebeurd, maar toch bijna om de dag wel. Mijn batterij indicator staat op dat moment altijd vol of bijna vol.

Settings: 3G, GPS uit. Wifi aan en email check om het uur.

Ik heb hem al eens volledig gerestored en eergisteren ook een complete “Wis alle inhoud en instellingen” van twee uur doorgevoerd. Daarna als nieuwe iPhone gesynched.

Ik heb hem hiervoor al 2x terug in de reparatie gehad (dit probleem heb ik vanaf het begin dat ik de iPhone kreeg, juli 2008), maar beide keren kunnen ze daar geen fout constateren en krijg ik hem ongerepareerd terug… Wat te doen? Iemand? Voelt heel vervelend want het is zo’n mooi apparaat…

Bedankt alvast!

Bijdrager
    Regex

Direct terug naar de dealer ermee!

Bijdrager
    Martijn Snels

Nieuwe halen met als argument een ondeugdelijk product.

Bijdrager
    hurrah

Tja, ik ben al twee keer (2x!) terug geweest naar t-mobile en ze sturen het gewoon ongerepareerd naar me terug met als argument: De klacht kon niet worden geconstateerd…

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”hurrah”

Tja, ik ben al twee keer (2x!) terug geweest naar t-mobile en ze sturen het gewoon ongerepareerd naar me terug met als argument: De klacht kon niet worden geconstateerd…

Daarom moet je zeggen wat ik zei. Het product dat ze je hebben gegeven deugt namelijk gewoon niet dus moet je een nieuwe. Neem anders even contact op met Consuwijzer over hoe je dit ’t beste kan aanpakken.

Bijdrager
    hurrah

Ik ga morgen (zaterdag 6 sep) weer ermee terug met een mooie brief waarin het haarfijn staat uitgelegd. Voor de geïnteresseerde: ik heb het zelfs op film kunnen vastleggen wat er gebeurd als hij uitslaat en daarna. Staat hier, samen met mijn brieven naar T-mobile: http://www.maartenhouwer.com/iPhonereparatie_Maarten_Houwer.zip

Bijdrager
    hurrah

De afloop: Ik heb uiteindelijk, na weer naar huis te zijn gestuurd met “niet geconstateerd”, het uitvallen van mijn iPhone een paar keer gefilmd (kost wel even tijd) en deze filmpjes op usb stick meegeven samen met weer een pittige brief. Ik heb trouwens steeds een pittige brief meegestuurd. Dit voor latere referentie.

Na twee weken ben ik gaan vragen bij de t-mobile shop wat de status was van de reparatie. Zij hebben toen gebeld met de reparateur. Daar bleek het toestel en usb stick “kwijt of niet aangekomen” te zijn. Ik kreeg toen direct uit voorraad een nieuwe iPhone en €50,- voor de verloren usb stick.

Ik kan het filmen dus aanraden. Dan heb je tenminste iets tastbaars in hand.

Bijdrager
    jsenf

hoi hurrah ik heb ’t nu dus ook! Ben erg ‘blij’ dat er nog iemand is die dit heeft want heb ‘m ook al tig keer moeten opsturen. Ik ga ook maar eens filmen!

thx

gr jesse

Bijdrager
    HL_Lam

Beste mensen,

ik heb op dit moment hetzelfde probleem met mijn iPhone 4

Dus is het gewoon aangeraden om met mijn toestel in de originele verpakking op te sturen,
    met de verfilming van het probleem erbij ?

Mvg,

Leo Lam

Bijdrager
    Alle en Anita Lintelo

ik heb dit ook hoe los je dit op
    mvg a uit a

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.