5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gaffel

iPhone valt uit bij gebruik mobiel data

Zoals de titel al zegt, telkens ik mijn mobiel internet inschakel valt mijn iPhone uit. Het zou me sterk verwonderen dat het aan de batterij ligt want die is (bijna) altijd volledig opgeladen. Weet iemand de oorzaak/oplossing voor dit probleem?

Bijdrager
    JohnLokerse

Welke iOS versie draai je?

Bijdrager
    MacAanZee

Wat bedoel je precies met “gebruik mobiele data”? Apps? Safari? Gebruik je beta 2 van iOS 7? Dat zou zo maar kunnen, want bij mij valt er bij beta 2 ook van alles uit. Apps crashen of lopen vast waardoor restart nodig is en regelmatig valt ook de hele iPhone uit, waarna die of vanzelf weer opstart of opgestart moet worden. Een heel verschil met beta 1, waarbij ik al die klachten niet of nauwelijks had.Die liep als een zonnetje! Maar dit soort storingen kunnen voorkomen bij een beta. Dat is het risico dat je loopt als je ‘m download.
    Als je nog gewoon op iOS 6 draait kunnen er hele andere dingen aan de hand zijn, maar dan moet ik de conclusie overlaten aan mijn meer technische mede-OMT-ers.

Bijdrager
    jebman

Herken het probleem.
    Opnieuw ophalen van de provider instellingen voor mobiel internet kan helpen.
    Bij mij werkte het beste om de laatste instellingen op de kpn site te checken, die waren anders dan ik had staan. Na een herstart werkte het weer. Korte periode meerdere keren gehad, mn bij (legaal) tetheren op mijn kpn abo.

Bijdrager
    Gaffel

Ik gebruik nog steeds IOS6. Zal de provider instellingen even opzoeken en kijken of het daarmee iets te maken heeft. Alvast bedankt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.