26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    MACniffecent

iPhone valt geregeld uit met zwart scherm

die zogenaamd geweldige Iphone:x begint me langzamerhand een beetje de keel uit te hangen..:x
    ik heb gezocht voor vergelijkbare berichten in het forum en blijkbaar gebeurt het meer…
    Ik ben nu maar software herstel aan het uitvoeren…
    mijn iphone valt regelmatig uit in de vorm van een zwart scherm waarbij er echt niks meer mee
    te doen valt…zwaar irritant…dit kan volgens mij alleen maar een hardware probleem zijn….
    iemand suggesties?

Topictitel aangepast door moderator

Bijdrager
    Ludo

Ja, klopt idd. is alleen nog ‘uit coma’ te halen door aankoppelen aan voeding. Hoogst irritant. Ben ook benieuwd naar eventuele oorzaak/oplossing. (iphone 2 weken oud)

Bijdrager
    MACniffecent

zelfs NIET uit coma te halen door voeding en aansluiting Itunes hier!:x

Bijdrager
    Dr. Maddox

Graag wat meer info? In de topic titel alleen al dacht ik te lezen dat het over een ex van mij ging..

Is het een jailbreak? Gaat het bij alle programma’s fout of alleen bij een specifiek programma? Welke generatie iPhone heb je? Staat ie bomvol met data?

Bijdrager
    Ludo

Bij mij gaat het om een standaard 3G iphone zonder jailbreak o.i.d. ook niet vol met software. Hooguit 2 GB van de 8 gebruikt. Topic titel aanpassen is goed idee (iphone erachter zetten bijv.)

Bijdrager
    Powerfull

Ook last van (ipod touch) enige oplossing is een forced herstart

Bijdrager
    Jor1

terug naar je leverancier!

Bijdrager
    Dr. Maddox
    ”Jør”

terug naar je leverancier!

….nadat je een nieuwe installatie hebt gedaan zonder resultaat. Voor je het weet heb je drie/vier weken zitten wachten totdat je iPhone terug is van reparatie terwijl het een software probleem was.. Effe checken dus!

Bijdrager
    MACniffecent
    ”Powerfull”

Ook last van (ipod touch) enige oplossing is een forced herstart

forced herstart? hoe doe ik dat dan?

en nee het heeft niks met data te maken want ik heb nog 6,5 gig vrij
    ook doettie bij mijn weet niet gek bij bepaalde programma’s..
    enne ,, jailbreak? leg uit?

voor de rest heb ik net een software herstel gedaan en nu doettie het weer…
    maar ja om nou steeds dat herstel te moeten uit voeren…

Bijdrager
    Ludo

Ik heb hier een paar tips gevonden om een ‘freeze’ te voorkomen
    je kunt ook googlen op ‘iphone freeze’

http://reviews.cnet.com/8301-19512_7-10115288-233.html

(ga naar instellingen, klik op algemeen, stel automatisch slot in op nooit)
    (ga naar instellingen, ga naar helderheid, zet pas automatisch aan op 0)

– iPhone harde reset: hou de home knop en aan/uit (bovenop) beide ingedrukt.
    – Probeer te voorkomen dat de iphone ‘te vol’ is, dit kan ook een freeze veroorzaken.

Bijdrager
    MACniffecent

ok!
    ik zal ff kijken
    bedankt he!

Bijdrager
    MACniffecent

maar dat van die hard reset wist ik ook niet trouwens :roll:

Bijdrager
    Dr. Maddox
    ”MACniffecent”

maar dat van die hard reset wist ik ook niet trouwens :roll:

Zit op alle iPods:)

Bijdrager
    queenfan

Als dit niet werkt zet hem in DFU en herstellen.

Bijdrager
    Ludo

Het is ook wel handig als je even uitlegt wat DFU mode is (een recovery modus)
    zie onderstaande link voor gebruiksaanwijzing
    http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/iphone-help/f5/wiki-begrippen/3400-dfu.html

Bijdrager
    Delars

Komt dit bij een iPod Touch ook voor? Want ik ben van plan er binnenkort een te kopen.

* wacht nog steeds op iPhone Nano voor bij de iPod touch *

Bijdrager
    Dr. Maddox
    ”Delars”

Komt dit bij een iPod Touch ook voor? Want ik ben van plan er binnenkort een te kopen.

* wacht nog steeds op iPhone Nano voor bij de iPod touch *

Maak je geen zorgen, dit zijn uitzonderingen.
    Een crash komt altijd wel voorbij maar niet zo vaak. Hangt ook helemaal af van de apps die je gebruikt…

Bijdrager
    Delars

Oké thanks. Maakte me even zorgen xD

Bijdrager
    Dr. Maddox

Geloof me, als gadget-freak van 30 jaar heb ik heel wat geld gestopt in de mooiste, beste, nieuwste, kleinste apparatuur. De iPod touch heb ik meteen gekocht omdat ik niet op de iPhone wilde wachten… Nog nooit in m’n leven heb ik zo’n mooi en veelzijdig product gekocht! Met de aanschaf van een touch koop je voor hetzelfde geld meteen een palmtop met wifi..
    Zonder twijfel heb ik later zsm de iPhone aangeschaft. Mijn vriendin is nu de trotse bezitter van mijn touch:)

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik vind het ook zwaar irritant. Mensen zoals JIJ! die geen topic titel kunnen maken.
    Hoe moet een mens nu weten waar het over gaat?

Bijdrager
    blikkieb
    ”Koetjesreep”

Ik vind het ook zwaar irritant. Mensen zoals JIJ! die geen topic titel kunnen maken.
    Hoe moet een mens nu weten waar het over gaat?

Dat is nu een ‘teaser’. En blijkbaar werkt het!

Bijdrager
    eggman

nou hier hetzelfde probleem. ik trek net de lader uit de iphone en het scherm springt op zwart. als ik gebeld word gaat hij wel over, maar ik krijg geen beeld, dus ik kan niet opnemen. koptelefoon erin gestoken, normaal kan je door op play te drukken het eerste nummer in itunes instarten, werkt ook niet. en als ik hem aan mijn laptop hang dan begint hij netjes te synchroniseren maar heb ik nog steeds geen beeld. het lijkt er op dat de hele besturing van dat ding aan gort is. suf.

Bijdrager
    Ludo

Harde reset al geprobeerd?

Bijdrager
    eggman
    ”Ludo”

Harde reset al geprobeerd?

dat heb ik een paar keer geprobeerd, zonder resultaat. toen heb ik mijn telefoon maar even weggelegd, na een uurtje heb ik het opnieuw geprobeerd en toen werkte de reset wel. maar waarom die iphone dan zo vastslaat….

Bijdrager
    janskyphoto@gmail.com

Misschien toch handig dat ik even hierop reageer, heb hetzelfde probleem gehad met mijn Iphone 3Gs en heb maanden alles geprobeerd van wat er op internet werd aangeraden.

probleem:
    Iphone viel regelmatig uit als batterij nog boven de 50% was, steeds wanneer ik een “zware” actie deed op facebook of op internet ging, of iets te snel wou zijn. Heel vervelend want naar het einde toe had ik het 3 keer per dag voor! De iphone reageerde niet als ik hem weer wou aanzetten, apple logo kwam erop en viel daarna weer uit. De enige oplossing was om hem weer aan te sluiten aan netvoeding. Pas dan werkte hij weer.

Mijn oplossing:

Vervang gewoon die batterij, ik heb via ifixit.com en ifixed.nl alles besteld en de manual gevolgd en dat ging vrij vlot. Je moet er wat geduld voor hebben en niet te bruut zijn.
    uiteindelijk heeft het me in totaal zo’n 20euro gekost en 1 uurtje werk.

Sindsdien nooit meer een blackout gehad en alles werkt weer perfect!

Bijdrager
    Iphone3g

zit er op een iphone 3g ook een harde reset ?
    De mijne valt steeds uit en ik krijg hem dan ook vaak niet meer aan.
    Ik begin het nu zwaar irritant te vinden.. en weet iemand waar het misschien aan kan liggen ?

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.