One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iPhone val willekeurig uit sinds ios 10.3.1 update

iPhone val willekeurig uit sinds ios 10.3.1 update

Profielfoto van rico91

rico91 op 19 april 2017 #

Ben benieuwd of er meerdere zijn met dit probleem.
Sinds de update van 10.3.1 op mijn iphone 7, valt af en toe mijn iphone uit.
Het rare is dat hij niet volledig afsluit. Wat er precies gebeurt is dat de iphone op zwart gaat en een laad symboltje weergeeft (zelfde als je je iphone afsluit), vervolgens krijg ik de toegangscode te zien en kan ik mijn iphone weer gebruiken.

Ik vrees dat de enige optie is, de iphone volledig herstellen. Maar ben benieuwd of meerdere er last van hebben.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 19 april 2017 #

Hij spring spontaan naar DFU mode? Of bedoel je niet dit plaatje?

Of bedoel je deze?

Profielfoto van rico91

rico91 op 19 april 2017 #

2e plaatje. Rondje wat rond draait 😉

Profielfoto van CitizenFour

CitizenFour op 19 april 2017 #

Hier hetzelfde probleem. Het springboard crasht redelijk vaak uit het niets, ook sinds de update naar 10.3.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 20 april 2017 #

Het enige dat ik ervaar is vooral dat pagina in de App Store (bewust) iets trager lijken te laden.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 20 april 2017 #

Ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden. De trage reactie/schakeling naar toetsenbord wanneer je in de bel-app een naam wil invoeren om op te zoeken, is gebleven. Ik heb ook nog even gezocht naar info over het probleem van TS; het enige zinvolle wat ik kon vinden was dit:

http://www.fireebok.com/resource/how-to-do-when-iphone-gets-black-screen-spinning-wheel-in-ios-10.html

Je kan eerst proberen eens uit te loggen uit iCloud, herstarten en weer aanmelden. Ook kun je je netwerk-instellingen eens resetten.
Mocht alles niet baten, dan maak je eerst een goede backup en volgt daarna de stappen in de link hierboven.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 20 april 2017 #

En Safari die crasht wanneer je hier op OMT bepaalde input content wilt selecteren. Geen idee of dat een OMT dingetje is of Safari in het algemeen.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 20 april 2017 #

Mijn ‘gut feeling’ zegt dat het niet aan Safari ligt….;-)

Profielfoto van aartjan

aartjan 2 maanden geleden #

Ik heb het ook op een 6S Plus. Maar dan zonder die schermen, valt gewoon meteen helemaal uit. Echt verschrikkelijk. Ik denk er aan om er een nieuwe batterij in te zetten, maar ik ben bang dat het softwarematig is. De Apple Store zelf wil niks doen, garantie is zogenaamd verlopen omdat het zakelijk gekocht is. Hij is namelijk net iets meer dan een jaar oud. Ze willen het wel repareren maar dan voor 400,-. DJIEZUS HALLO!

Profielfoto van MacEde

MacEde 2 maanden geleden #

Hier werkt Touch ID op 1 van de iPhones opeens niet meer na de update naar 10.3.1. Ook na het terugzetten van reservekopie komt meteen de melding dat Touch ID niet in te schakelen is.

Over dit topic

Gestart op 19 april 2017 door rico91

Laatste reactie door MacEde

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?