11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    –powerlover–

iPhone UK

Momenteel woon ik London tot de kerst en had ik het idee dat als mijn vodafone contract afloopt een iPhone te kopen. Nu zie ik dat O2 de iPhone ook aanbiedt als Top Up Phone. Is het mogelijk om de iPhone hier te kopen voor ongeveer, 500 euro en dan mijn vodafone kaart er in te steken en in Nederland een goedkoop simonly contract te nemen. Zoals de nieuwe Telfort, met 500 min bellen, 300 sms en onbeperkt internet voor 30 euro. 1 Jaar en veel goedkopen dan Tmobile! Let me know!

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

nee

die dingen doen niks met een andere simkaart dan die van de gekopppelde provider

je zal dus netjes moeten wachten op de sim unlock waarvan men al claimt sinds de introductie van de 3G dat ie elk moment uit zou komen. tot op heden is dat nog niemand gelukt en we zijn al dik anderhalve maand verder.

Wat dacht je er van om de iphone gewoon te kopen in NL met een 30 euro aboo?
    die iphone wacht wel tot jij in NL bent hoor.

geduld is een schone zaak. scheelt je een hoop ellende en hoop op een unlock die waarschijnlijk in sint juttemus komt

Moderator
    Poezenbeest

Wat je wilt kan met modellen uit België en Zwitserland… in alle andere landen zit er een SIM-lock op…

Bijdrager
    falleri

Lekker duur. Dan heb je wel een 1-jarig abonnement, maar je betaalt veel meer in totaal. Zonde.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

ik raad het af. De iPhone is nou niet echt het toonbeeld van kwaliteit. In zulke gevallen zou ik zekerheid willen hebben op garantie willen hebben. die heb je niet met een iPhone die je uit het buitendland het gehaald.

Maar dat moet je allemaar zelf weten natuurlijk. Zonder nederlands bonnetje en correct abbonnement word je nergens geholpen.

Bijdrager
    dspiers

En als je een iPhone koopt in Nederland met een T-Mobile abo dan is die telefoon ook een stuk goedkoper dan die € 500 die je bij O2 zou betalen.

De contracten van T-Mobile zijn helemaal zo slecht nog niet.

Bijdrager
    bgielink
    ”Zerk”

Wat je wilt kan met modellen uit België en Zwitserland… in alle andere landen zit er een SIM-lock op…

Zwitserland heeft ook een simlock, bovendien is het misschien handig om een provider te kiezen die goede 3g mogelijkheden heeft… dan kun je optimaal gebruik maken van de iphone

btw. in london voor investment banking?

Bijdrager
    reven
    ”kasuja”

De iPhone is nou niet echt het toonbeeld van kwaliteit.

???

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

m

”reven”
    ”kasuja”

De iPhone is nou niet echt het toonbeeld van kwaliteit.

???

Ik neem aan dat je met mij eens bent dat de bouwkwaliteit van de 1e gen iPhone een stuk degelijker was.
    Daar kon de silent ringer swich niet zomaar afbreken vanwege een slechte lijm verbinding.
    Wij hebben al diverse klanten terug gehad met dat probleem

Het besturingssysteem is ook nog vol kinder ziektes. met
    Ook is de ontvangst niet al te best. Het zal allemaal zijn redenen en passende oplossingen hebben maar om nou te zeggen dat de kwaliteit er op vooruit is gegaan daar ben ik het niet mee eens.

Bijdrager
    Mr. Brown

Dat er kinderziektes zijn, is normaal. Bij elk nieuw toestel heb je die miserie. Ontvangst ligt meer aan de kant van de providers dan aan de iPhones. Natuurlijk horen we meer de klanten met negatieve ervaringen.

Inactief
    Anoniem
    ”Zerk”

Dat moet zijn “België, Italië & Slovenië”… bijna alle landen waarvan de naam eindigt op “ië” hebben een simock-vrije iPhone.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.