20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    fabulous

Iphone uitgegaan en niet meer aan te krijgen

Mijn Iphone 4 is een uurtje geleden uitgegaan en ik krijg h’m niet meer aan. Ook niet met een reset ( thuisknop en aan/uit knop tegelijk 15 sec).
    Kent iemand dit probleem en beter nog heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    stavos

Heel herkenbaar probleem. Erg frustrerend, omdat je vaak moet wachten totdat je thuis bent om het probleem op te lossen. Soms is het op locatie ook wel te doen, maar je hebt de juiste middelen nodig. Ik heb daarom maar standaard een extra kabeltje en stekker in mijn tas gedaan, gewoon voor het geval dat. Het is zo rot als je halverwege de dag namelijk al met een lege batterij komt te zitten..

Bijdrager
    coppess

lachen met jou stavos

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Wat gebeurt er als je hem aan de oplader hangt?

Bijdrager
    fabulous

Nog niets.

Bijdrager
    fabulous

Hij was vanmorgen volledig vol en ik heb h’m bijna niet gebruikt vandaag dus…. lijkt me geen lege accu ofzo.

Bijdrager
    stavos

@coppess – Jij mag je batterij ook wel eens opladen, de batterij van je humor meter.

Een iPhone die zomaar uitvalt en niet meer aangaat.. Dat zal de batterij dan wel zijn. Dat is tenminste mijn eerste ingeving. En ook die van Martijn. Ondanks dat Martijn dan een beetje herhaalt wat ik ook al suggereer, is zijn post wel nog een nuttige bijdrage in dit draadje. Kan ik van jouw bericht niet echt zeggen.

@fabulous – een compleet lege batterij heeft, eenmaal aan de oplader, even de tijd nodig om weer “wakker” te worden. Even geduld en na een paar minuten kijken of je iPhone aan wil. Zo niet, meldt het hier dan even, dan kunnen we verder kijken naar een oplossing.
    En als een app per ongeluk continu verbinding heeft gemaakt met internet of GPS, kan het best zijn dat de batterij van een iPhone die bijna niet gebruikt wordt toch snel leeg raakt.

Bijdrager
    oostie

Niet vergeten de Iphone op te laden met de 220volt oplader ipv via usb, kan zelfs wel langer duren voor hij aangaat als de accu echt leeg is

Bijdrager
    stavos

Geldt dat niet alleen voor de iPad? Ik merk met mijn iPhone in ieder geval geen verschil.

Bijdrager
    fabulous

Hij ligt nu al een uur aan de lader maar hij doet nog steeds niets.

Bijdrager
    stavos

Sluit de iPhone eens aan op je Mac.
    Probeer het toestel op te starten op de normale manier. Lukt dat niet, probeer dan eens om de iPhone in DFU modus te krijgen en daarna te herstellen.

Bijdrager
    oostie

@Stavos, Voor zover ik weet geldt dit ook voor de Iphone ja:)

Ik heb verhalen gehoord van 2 uur voor hij het weer ging doen:razz:

Bijdrager
    fabulous

Ik heb itunes opgestart voordat ik de iphone inplugde en precies gedaan wat er stond maar er gebeurt niets.
    2x over geprobeerd.
    No results

Bijdrager
    stavos

@oostie – 2 uur, das best lang.. :crazy: Hier hooguit 2 minuten.

@fabulous – Is het toestel toevallig gevallen? Vandaag of eerder? Hoe lang heb je het toestel al? Wellicht nog garantie, of eventueel een verzekering? Ik zou eens langs lopen bij je verkooppunt of een APR, want het zou zomaar een hardware probleem kunnen zijn. Helemaal als de DFU mode ook niet wil werken..

Bijdrager
    fabulous

Nee hij is niet gevallen en ik heb h’m nog geen jaar. [email protected] ga zaterdag met vakantie. Kan h’m niet missen ik gebruik h’m zakelijk. By the way wat is een APR?

Bijdrager
    fabulous

Bedankt voor jullie reacties. Hopelijk in de toekomst bij een ander probleem de ultieme oplossing!!
    Fijne avond.
    M

Bijdrager
    JJmac

En.. als je het in DFU mode opstart, als het dan goed is krijg de status van iTunes te zien, eventueel kun je met Recboot dan weer uit de DFU mode.

Bijdrager
    stavos

APR is een Apple Premium Reseller. Dus een Apple winkel..:wink:

Bijdrager
    jooEt

een paar vrienden van mij zijn op mijn iphone geweest en hebben het ww veraderd ik heb mijn tel geprobeerd te unlocken maar het lukte niet en nu moet ik heb verbinden met itunes maat mijn laptop doet het niet wat moet ik nu doen? als iemand iets weet mail me dan naar: [email protected] als vast heel erg bedankt

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dit topic gaat over iets anders.

Vraag het wachtwoord aan je ‘vrienden’.

Slim om je email hier neer te zetten

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.