11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

iPhone uit Belgie

Hoi,,

Ik ga binnenkort een iPhone uit belgie halen.
    Vragen:

Kan ik gewoon een SimYo kaart er in stoppen en dan er gewoon mee bellen en smsen of moet ik daar nog meer poespas voor hebben? Internetten kan dan niet toch? Maar is er ook iets waarmee ik gewoon prepaid kaartje heb en TOCH nog kan internetten en e-mailen?

Bijdrager
    julesp
    ”macnick”

Hoi,,

Ik ga binnenkort een iPhone uit belgie halen.
    Vragen:

Kan ik gewoon een SimYo kaart er in stoppen en dan er gewoon mee bellen en smsen of moet ik daar nog meer poespas voor hebben? Internetten kan dan niet toch? Maar is er ook iets waarmee ik gewoon prepaid kaartje heb en TOCH nog kan internetten en e-mailen?

Je kan altijd (bij mijn weten) internetten met prepaid. Het kost je alleen klauwen vol geld. En een iPhone zonder internet is …..niks.

Bijdrager
    macnick

Oke, maar ik kan toch wel als ik dan mijn iPhone heb gewoon thuis internetten? gewoon net zoals de laptop? zonder extra kosten, noujah die kosten van het internet wat het normaal kost… toch?

EDIT: Ik weet dat ik er wat dom in om-lul

Bijdrager
    macjk

Via draadloos internet thuis kan je gewoon inloggen inderdaad.

je kan er ook een vodafone supersim instoppen dan heb je voor 13,95 per maand onbeperkt internet en 200 belminiten

Bijdrager
    univers11

in een iPhone uit BE gaan alle normale simkaarten, hij is tenslotte simlockvrij;)

en en dat abbo van vadafone raad ik je echt aan, heb het zelf ook. lekker goedkoop en overal goed berijk.
    en wat heb je aan een iPhone zonder overal toegang te hebben tot internet? veel bruikbare apps gebruiken internet…

Bijdrager
    Chester2

Vandaag Belgische iPhone gehaald.
    Thuisgekomen probleemloze activatie en supersnelle 3G verbinding met Vodafone.
    Vodafone en iPhone passen uitstekend bij elkaar :wink:

Bijdrager
    Paulzooi

Hoe zit dat dan met het “onbeperkt” internet van Vodafone?
    Ze hebben toch geen fair use policy zoals bij T-M?

Hoevaak zijn online met vodafone? Mail etc?

Bijdrager
    Chester2

Je mag bij vodafone niet meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers gebruiken… Geen idee hoeveel, maar heb nog nooit klachten gehad, ook niet bij mijn oude iPhone.

Ik gebruik het voor alles, de verbinding is geweldig. YouTube, App Store etc etc

Bijdrager
    roy

Mocht je om wat voor reden geen echt abonnement willen, vandaar dat je misschien bij Simyo zit. Je kan nu ook bij Ben.nl een “abonnement” afsluiten. Dit is per maand op te zeggen. Je zit alleen dan wel op het T-Mobile netwerk.

Bijdrager
    Nielso
    ”macnick”

Oke, maar ik kan toch wel als ik dan mijn iPhone heb gewoon thuis internetten? gewoon net zoals de laptop? zonder extra kosten, noujah die kosten van het internet wat het normaal kost… toch?

EDIT: Ik weet dat ik er wat dom in om-lul

Zou je zeggen van wel.

Ik heb KPN (van mijn werk) zelf een iPhone gekocht. Ik heb 3G uit staan en ik internet zelden tot nooit via iphone, Alleen draadloos internet als dat beschikbaar. Ik krijg wel mijn e-mail en agenda binnen via mircrosoft exchange. Alleen de telefoon rekening is belachelijk hoog. aug.371 euro en sep 398 euro. (moet toch goedkoper kunnen) We weten niet waar het aan ligt. Iemand een idee?

Volgens mij is het geen data abonnement, dus zou het dan zo kunnen zijn dat ik door het binnen halen van mijn e-mail de datalimiet overschrijdt?

Gr. Nielso

Moderator
    Poezenbeest

Over dit onderwerp zijn al genoeg topics geopend (en gesloten), Zo is er een topic met dezelfde vraag over KPN…

Daarnaast hebben we een aparte FAQ

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.