10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    19

iPhone trilt niet meer bij inkomend gesprek

Hallo OMT!

Sinds een paar maanden loop ik tegen het volgende aan: mijn witte iPhone 5, 16 GB, iOS 7.1 trilt niet meer bij een inkomend gesprek wanneer deze op mute staat. Dit staat echter wel in mijn settings goed ingesteld.

De trilfunctie is niet kapot, want wanneer de iPhone op mute (en ook op geluid) staat trilt hij wel bij oa. WhatsApp, iMessage etc.
    Dit probleem is (helaas) ook niet verholpen door te upgraden naar de laatste versie van iOS 7 en ook meerdere restarts hebben niet geholpen.

Wie heeft de gouden tip?

19

Bijdrager
    kroezy

Back-upen en iphone resetten

Bijdrager
    Wolfii82

“Niet storen” staat ook niet aan toevallig?

Bijdrager
    19

Nope, die staat ook uit.

Bijdrager
    hokkie

Home en Power knop tegelijk indrukken (ongeveer 10 sec), totdat de iphone zichzelf uitzet en weer opnieuw opstarten (Apple logo). Oftewel ‘hard reset’.

Bijdrager
    19
    hokkie op 17 maart 2014

Home en Power knop tegelijk indrukken (ongeveer 10 sec), totdat de iphone zichzelf uitzet en weer opnieuw opstarten (Apple logo). Oftewel ‘hard reset’.

Ik heb dit meerdere keren geprobeerd maar het probleem blijft aanhouden…:-(

Bijdrager
    insider

Als je Iphone jonger is dan 2 jaar heb je toch garantie? Waar heb je hem gekocht?

Bijdrager
    19
    insider op 03 april 2014

Als je Iphone jonger is dan 2 jaar heb je toch garantie? Waar heb je hem gekocht?

Ik heb hem in oktober 2013 gekocht bij Phonehouse. Misschien dat ik inderdaad maar even terugga.

Bijdrager
    Appleuser24

Is probleem al opgelost?

Misschien heb je de settings niet helemaal goed doorgekeken. Als je gaat naar instellingen –> geluiden daar staat vibrate on ring/vibrate on silent. Die heb je aanstaan kan ik uit je verhaal aflezen, maar als je dan doorklikt naar –> ringtone –> vibration kom je in een menu waar je het patroon van vibratie kan instellen. Misschien heb je deze op ‘none'(helemaal naar onder scrollen) per ongeluk aangeklikt. Als je een patroon uitkiest, zou deze het weer moeten doen.

Hoop dat dit helpt:)

Bijdrager
    19
    Appleuser24 op 09 april 2014

Is probleem al opgelost?

Misschien heb je de settings niet helemaal goed doorgekeken. Als je gaat naar instellingen –> geluiden daar staat vibrate on ring/vibrate on silent. Die heb je aanstaan kan ik uit je verhaal aflezen, maar als je dan doorklikt naar –> ringtone –> vibration kom je in een menu waar je het patroon van vibratie kan instellen. Misschien heb je deze op ‘none'(helemaal naar onder scrollen) per ongeluk aangeklikt. Als je een patroon uitkiest, zou deze het weer moeten doen.

Hoop dat dit helpt:)

Heel raar dat hij dit niet automatisch doet! Dit was inderdaad de oplossing! Super thanks!:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.