9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Steve Brooklyn

iPhone trilt elke dag even om 8.38 uur?

Ik heb een raar probleem… Dit heb ik al jaren, maar nooit kunnen vinden waar dit nou aan ligt?

Mijn iPhone trilt elke dag, 7 dagen in de week, heel even om 8.38 uur.
    Maar het is niet precies om 8.38 uur maar een tien tal seconden daarna.

Weet iemand hoe ik het uit zet?

Bijdrager
    INCTRL

Dit noemen we nu een ‘wekker’ en de herhalingen noemen we ‘snooze’.

lol:lol:

Bijdrager
    Niels

Het gaat om heel even trillen, dus dit is geen wekker…

Wat voor accounts heb je gesynchroniseerd staan? Waarschijnlijk is een bepaalde reminder in een infinite loop terechtgekomen.

Wat voor iPhone heb je (aangezien je al jaren last van het probleem hebt)?

En misschien is je iPhone wel gewoon heel blij om weer aan een nieuwe dag te beginnen;)

Bijdrager
    geert-jan90

Is het niet gewoon je email?

Bijdrager
    tomc

@geert-jan90 Het zo een beetje raar zijn als hij elke dag stipt om 8.38 uur een email krijgt;)

Bijdrager
    INCTRL
    tomc op 01 oktober 2013

@geert-jan90 Het zo een beetje raar zijn als hij elke dag stipt om 8.38 uur een email krijgt;)

Ik krijg elke dag stipt om 19.08 de Tweakers.net nieuwsbrief binnen.

Bijdrager
    tomc

@INCTRL
    Oke dat kan ook…
    maar dat zou hij toch wel weten dan?

Bijdrager
    INCTRL
    tomc op 01 oktober 2013

@INCTRL
    Oke dat kan ook…
    maar dat zou hij toch wel weten dan?

Dit is gewoon een notificatie van het een of ander…merkwaardig dat hij/zij niet weet waarvan. En dat dit pas na jaren gaat storen is nog veel merkwaardiger.

Bijdrager
    Verdult

Ik vind het sowieso fijn om eens in de zoveel tijd een clean instal te doen van mijn iPhone, (ik doe het bij een nieuwe versie van iOS). Ik weet niet of je dit acceptabel vind om te doen maar het is wel een zekere manier om te weten dat het niet een of andere app is.

Als je dat niet wilt doen zou ik eerst de agenda’s controleren (alle agenda’s aanzetten en kijken of er iedere dag iets om 8:38 staat(wat me onwaarschijnlijk lijkt omdat het niet precies om 8:38 is).

Vervolgens zou ik inderdaad de mail controleren, zoek je inbox na of er iedere dag iets om 8:38 binnen komt.

Als laatste zou ik kijken welke apps notificaties kunnen sturen. Zet uit wat je sowieso niet wilt zien, als dat niet helpt zet alles uit en zet in groepjes de notificaties weer aan, zo kan je zien welke app de boosdoener is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.