6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TomF2006

iPhone thinskin

Heeft iemand een idee waar ik dit ‘hoesje’ kan kopen voor de iphone4?

Ze qouten zelf: “Maybe The Lightest, Least Expensive iPhone 4 Antenna Fix”

Dit lijkt mij zelf de meeste elegante oplossing zonder teveel bulk…

Ze verkopen het via Amazon, echter heb ik geen creditcard…

Of zijn er alternatieven die hier op lijken? Dan bedoel ik niet de Apple bumper of een waar de achterkant ook bedekt is.

Bijdrager
    TomF2006

Woeps linkje vergeten:http://truepoweriv.com/

Bijdrager
    XeroX

Ik denk, en vrees, dat dit specifieke hoesje alleen via internet verkrijgbaar is, of je zou heel lang moeten zoeken in winkels. Dat is wat ik denk tenminste.

Bijdrager
    TomF2006

Internet is prima! Maar welke website verstuurd deze zonder creditcard? Paypal is geen probleem.

Bijdrager
    XeroX

Misschien kan je eBay eens proberen? Heb ik goede ervaringen mee en daar kan je via paypal betalen.

Moderator
    Poezenbeest

Etsy verkoopt soortgelijke dingen, bij hen gaat het om vinyl-stickers die ook prima werken. Je kan daar met PayPal betalen en de levering is prima, ik heb ze zelf vorige maand gekocht (3 stuks voor €8) en ik had ze binnen vijf dagen binnen.

Ik gebruik het nu anderhalve maand en ben er tevreden over, uiteraard vertoont ook het vinyl gebruikssporen, maar dat hou je niet tegen. Ze melden op de site dat het niet verkocht wordt als oplossing tegen de death grip, en het werkt ook niet volledig, maar uiteindelijk werkt geen enkele oplossing echt 100%. Ikzelf heb echter nauwelijks last van een death grip.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.