9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MabadosS

iPhone ter vervanging SIII – vraagje ivm alternatieve app

Beste,

Ik ben nu een tevreden bezitter van een Samsung Galaxy SIII.
    Deze is aan vervanging toe en ik overweeg nu om de laatste IPhone aan te schaffen gezien ik dankzij de IPad een positieve ervaring heb met IOS.

Omdat ik al heel lang een Android gebruiker ben wat betreft smartphones heb ik toch een aantal overwegingen moeten maken zodat ik hetzelfde kan doen met de IPhone als nu met de s3.

Op een app na heb ik voor alles een alternatief gevonden, dus vandaar volgende vraag.

Op mijn s3 heb ik een betaalde app, namelijk Group sms pro. Met deze app kan ik een sms sturen naar een groep mensen (deze groepen kan ik ook vooraf instellen), maar ik kan de sms personaliseren per persoon zodat ik bijvoorbeeld een sms kan sturen waarbij iedere persoon begroet wordt met zijn of haar naam. Vb: Beste ‘naam contactpersoon’ Ik wens je een gelukkig nieuwjaar, enz….

Ken iemand een alternatieve app voor IOS, deze mag eventueel iets kosten.

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    Tim95

De app ziet er niet echt lekker uit maar Smurge moet als het goed is doen wat je wilt https://itunes.apple.com/us/app/smurge-group-messaging/id516208396?mt=8

Geblokkeerd
    Bento
    MabadosS op 31 december 2013

… ik overweeg nu om de laatste IPhone aan te schaffen….

De laatste?!?!? Gaat appel stoppen met het maken van de iphone dan?

Bijdrager
    tomc

De laatste nieuwe bedoeld hij.

Bijdrager
    P3t3r

Ik overweeg ook over te stappen als er een grotere iPhone uitkomt. Iemand een goed alternatief gevonden voor Torque dus een ODB-II app om je computer van je auto uit te lezen? DashCommand?

Geblokkeerd
    Bento
    tomc op 31 december 2013

Komen er dan geen nieuwe meer?
    Het is “bedoelt” hij.

Bijdrager
    MacAnarie
    Bento op 31 december 2013
    tomc op 31 december 2013

Komen er dan geen nieuwe meer?
    Het is “bedoelt” hij.

“Dan” wijst op een voorwaarde. Daar is in deze context geen sprake van.

De vraag zou moeten zijn: “Komen er geen nieuwe meer?”

Ook je gebruik van aanhalingstekens laat te wensen over. Het zou moeten zijn: “bedoelt hij”.

Wijsneus.

Bijdrager
    MabadosS

Hoi,

//CYNYSME//

Ik was even vergeten dat je op dit forum ook beoordeeld wordt op spelling en taalgebruik.
    Mijn welgemeende excuses voor het gebruik van (Belgische) spreektaal! Als wij spreken van ‘laatste’ in de spreektaal in deze context, dan bedoelen we uiteraard de ‘nieuwste’ versie.

Ik zal het nooit meer doen en schaam mij diep voor de verwarring en schade die hierdoor is ontstaan;!

//CYNYSME//

Dit gezegd zijnde.

Dank voor de ene reactie on topic (is deze Engelse verwoording toegelaten???) van Tim95.
    Dit is exact wat ik zocht ook al ziet het er een beetje gek uit, de functionaliteit is het belangrijkste.
    Ik denk dat ik nu gerust kan overschakelen naar Iphone.

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Bijdrager
    jackybe67

Bedankt.

En veel plezier met de iPhone.:-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.