12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn Snels

iPhone Tech Talk bevestiging?

Ik vroeg me af of er al mensen zijn die een bevestiging hebben gehad van de iPhone Tech Talk. Eerst stond er op de website dat dit in A’dam zou zijn. Nu zie ik opeens Delft staan op de site. Ik had me ingeschreven toen er nog ruimschoots plek was maar niks meer van Apple vernomen.

Heeft iemand al iets gehoord?

http://developer.apple.com/events/iphone/techtalks/

Bijdrager
    DouweM

Zoals je ziet staat er:
    # Nov 03—Amsterdam FULL
    Technical University Delft

TU Delft in Amsterdam? Yeah… Dat ding klopt dus sowieso voor geen meter…

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”DouweM”

Zoals je ziet staat er:
    # Nov 03—Amsterdam FULL
    Technical University Delft

TU Delft in Amsterdam? Yeah… Dat ding klopt dus sowieso voor geen meter…

Dat bedoel ik, maar je zou een bevestiging krijgen of je kan komen of niet. En tja, die heb ik nog steeds niet. Ik neem aan dat die niet 1 week van de voren worden verzonden.

Bijdrager
    danielpunt

Hier ook nog geen bevestiging, maar ik kan nergens op internet iets vinden over iemand die wél een bevestiging heeft gehad. Dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben, het is pas over anderhalve week.:)

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”danielpunt”

Hier ook nog geen bevestiging, maar ik kan nergens op internet iets vinden over iemand die wél een bevestiging heeft gehad. Dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben, het is pas over anderhalve week.:)

Het gaat gewoon om het principe. Ik vind het eigenlijk behoorlijk vreemd dat zo’n bedrijf met een zakelijk evenement dit niet op orde heeft. Ik moet er immers ook tijd voor vrij maken en houden. Werk gaat immers gewoon door!

Bijdrager
    YiY

ja inderdaad, ben benieuwd waneer de bevestiging komt!

Bijdrager
    Martijn Snels

Als ik in de loop van volgende week nog geen bericht heb ga ik even Apple Nederland bellen.

Bijdrager
    Sunneh

Hmz.. ik werk samen tijdens een stage en wij hebben ook nog geen bevestiging gekregen

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik heb contact gehad met Apple Nederland en die weten zelfs van het hele event niks af! Hij zag het inderdaad staan op de website toen ik het adres gaf en ging nu contact opnemen met iemand binnen, ik meen, Apple Europe die er meer van af moest weten. Ik wordt teruggebeld of gemaild hierover.

Ik houd jullie op de hoogte!

Bijdrager
    danielpunt

Ik heb net een bevestiging via email gehad.:)

Ben er erg benieuwd naar.

Bijdrager
    macjk

Ik heb de bevestigingsmail ook vanavond gehad :D ik verbaasde me ook al gelijk over dat Delft maar ja het is dichtbij:P

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.