8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    poembaa

iPhone T-Mobile met Orange SIM

Ik heb een iPhone en ben een (ex) ORange klant. Mijn nieuwe Abo van T-Mobile gaat pas over ruim een maand in. Ik kan dus nog niet bellen met mijn iPhone omdat die met simlock is. Van de week kreeg ik een SMS, vanaf nu kun je als Orange klant, ook je SIM kaart van Orange in je iPhone gebruiken. Ik blij uiteraard. Op internet staat hoe je dat doen moet (voor de liefhebbers: http://www.t-mobile.nl/iphoneservice). Beetje vage omschrijving. Goed, SIM in mijn iPhone en ding aan mijn macje gehangen. Daarna iTunes afgesloten en weer opgestart en opnieuw aan mijn macje gehangen. Nou zegt mijn iTunes dat mijn iPhone geen sim heeft. Mijn iPhone zegt daar niets over en heeft dus geen problemen. Okee dan, simmetje eruit, even poetsen, simmetje erin … niks.
    Goed, hele bups een uur uitgezet (en buiten stoom gaan afblazen) en nu nog eens geprobeerd … niks. iTunes blijft volhouden dat de iPhone geen SIM heeft…..

Iemand van jullie een idee? Bij de helpdesk zeggen ze dat ze niet zo’n verstand hebben van apple (of ze daar dan de iPhone mee bedoelen of mijn schattige iMacje weet ik niet)

Bijdrager
    Hansi2124

Ik zou het zaakje niet zo snel vertrouwen…… Maar dat kan ik ook makkelijk zeggen, omdat ik geen iPhone heb.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

kaartje erin, aansluiten op itunes… wachten en dan zie je ineens op je schermpje staan orange!

Bijdrager
    Hansi2124

Is het echt zó simpel? Dat zou mij dan nog meevallen :sealed:

Bijdrager
    poembaa

Ja zeg, ik ben niet helemaal blond hoor. Dat DOET ie dus niet ….

Inactief
    Anoniem

heb je wel 2.1 software.
    dat staat op de t-mobile site.
    de iphone van jou bevat vast en zeker nog de 2.0 update en niet de 2.1

hier staat uitleg over update naar 2.1
    en dan moet het wel werken.

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/landing/iphone_service_02.aspx

Bijdrager
    Bianco

Ik heb het volgende gedaan:

De nieuwe SIM erin. (De T-Mobile SIM) Telefoon geactiveerd, de update gedraaid. Uitgezet, en dan de SIM vervangen voor de Orange-Sim. Opstarten, en dan aan de Itunes hangen. Daar Hersteld, met de Orange-Sim erin. wordt dan geupdate naar 2.1 en dan werkt het wel. Althans, bij mij.

Bijdrager
    poembaa

update-je
    Uiteindelijk hebben ze mijn sim moeten resetten. Toen werkte het in een keer.
    Dus als iemand het nog eens heeft en je weet zeker dat alles verder goed is, toch maar met de klantenservice bellen;-)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.