8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    AdjeH

iPhone synct geen apps

Als ik mijn iPad aan iTunes hang wordt alles netjes gesynchroniseerd maar als ik mijn iPhone op dezelfde MacBook aan iTunes hang wordt alles gesynchroniseerd behalve de apps.
    Zelfs bij een nieuwe installatie Yosemite en een fris opgetuigde iPhone werkt het niet. De iPhone is een 6+, de MacBook is een mid2013 Air en het heeft gewerkt.
    Iemand een tip?

Bijdrager
    GoeieDag

Instellen in iTunes voor de iPhone dat, en welke, apps ge-synct moet worden.

Bijdrager
    AdjeH

Dank je voor de reactie maar ik weet hoe het werkt, er gebeurt gewoon niets, In het rechter scherm van iTunes op de MacBook blijft bij de apps een wieltje draaien terwijl muziek en andere zaken wel gesynct worden. Geen enkele foutmelding, zelfs niet na een uur.

Bijdrager
    Targaryen

Is je iPhone initieel gesynchroniseerd met die Mac? Je moet de iPhone toelaten om te mogen synchroniseren met je Mac. Anders synchroniseert hij niet.

Bijdrager
    AdjeH

Dank je voor de reactie maar ik weet hoe het werkt. Alles wordt keurig gesynchroniseerd behalve apps.

Bijdrager
    garuda26

zelfde probleem hier
    ik hoop ook op een oplossing want is vervelend

Bijdrager
    AdjeH

Ik moest een aantal keren bellen met de Apple support maar het is opgelost. Ik moest de achtergrond van de iPhone wijzigen naar een achtergrond die niet van Apple is. Ik koos een willekeurige foto en nu werkt het synchroniseren weer. Dit blijkt een bekend probleem te zijn maar het komt zo weinig voor dat niet elke support medewerker er meteen aan denkt.

Bijdrager
    garuda26

bedankt AdjeH voor de voorgestelde oplossing maar helaas werkt het bij mij niet…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.