5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Hessel89

iphone synchroniseren via bluetooth?

kan het?

zoja, hoe? en welke software heb je er evt bij nodig?

(ik gebruik een mac)

Bijdrager
    Sascha

Dat kan volgens mij niet. Wel via WiFi. Daar heb je dan wel een jailbroken iPhone voor nodig.

Bijdrager
    Thoomas

Via Bluetooth zou je ook niet willen. De overdrachtsnelheid is daarvan ongeveer 40 kB/s, dus dan duurt het overzetten van maar 1 liedje als bijna 2 minuten. Via WiFi kan inderdaad wel, en zoals Sascha al zei, heb je moet je je iPhone daarvoor jailbreaken, en dan moet je Wi-Fi Sync installeren. Via Wi-Fi Sync schijnt je op 2/3 van de snelheid via USB te zitten, wat best redelijk is.

Overigens had je de oplossing ook makkelijk zelf via Google kunnen vinden. Als je via Google had gezocht op “iphone bluetooth sync” (altijd in het Engels zoeken!), kwam je bij de eerste link op een topic van MacRumors uit, waarin werd verteld dat het syncen via Bluetooth erg langzaam gaat, en in de laatste reactie van de pagina werd gesproken over het programma Wi-Fi Sync, waar ik het dus net over had.

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn Motorola Vxx kon dat wel.
    Maar dan was er ook niet meer te syncen dan 16k aan adressen of een fotootje van 320 x 240 pixels.

Nu sync je met gemak minstens vele honderden Mb’s (maar vaker enkele Gb’s) per keer.
    Dat wil je inderdaad met Bluetooth niet doen.

Bijdrager
    vutakat5

Misschien is dit de oplossing die Apple gaat hanteren in de toekomst.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.