8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    TheRockwilder

Iphone synchroniseren na jailbreak

Hallo,

Zojuist heb ik mijn Iphone 3gs gejailbreaked en ben er heel tevreden over. Alleen nu heb ik een paar nieuwe albums gedownload die ik graag op mijn Iphone wil zetten, maar mijn iMac maakt altijd een back up van me Iphone. Deze backup’s hebben mij al vaak geholpen als ik iets terug wilde halen.

Maar nu wil ik geen backup van de jailbreak versie. Is er een mogelijkheid dat ik de muziek overzet zonder dat hij een back up maakt van mijn iphone (met jailbreak). Zodat ik alleen wat muziek overzet zonder dat hij back ups maakt.

Gr, Therockwilder

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee.

Je kan natuurlijk wel je oude backups veilig stellen, zodat je die later kan gebruiken voor een restore.

Bijdrager
    TheRockwilder

Ok, en hou zou ik deze kunnen veiligstellen? Want heeft iemand een idee waar deze worden opgeslagen?

Bijdrager
    Oppie

Waarom geen backup van de JB iPhone? Hij ontploft toch net daardoor?!

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee, maar stel dat ie terugwil naar de originele, non-jailbroken toestand zonder meteen alles kwijt te zijn.

TRW:
    De backups staan in je iTunes library als ik me niet vergis. Google ff naar iets als: iphone backup location harddrive

Bijdrager
    TheRockwilder

Hallo,

Hartelijk bedankt ik heb het gevonden.

The backup file is located at:

/Library/Application Support/MobileSync/Backup

Groet

Bijdrager
    xionix

uhm voor zover ik weet wordt de JB niet mee overgezet, dus kun je gewoon je backup maken hoor.

Bijdrager
    Oppie

Ja, mijn idee; die backup heeft niks met wel of niet JB te maken .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.