6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

iPhone synchroniseert geen foto's meer

Mijn iPhone laat helemaal geen foto’s uit gebeurtenissen van iPhoto zien. Dit terwijl het wel lijkt alsof de foto’s op de iPhone staan, zie het balkje:

Als ik dan het synchroniseren van foto’s uitschakel en zeg dat de foto’s van de iPhone verwijdert moeten worden, lijkt dit helemaal niet te gebeuren, want de foto’s staan er dan nog wel op:

Ik heb de iPod Photo Cache al verwijdert en de iPhone ook al hersteld, maar nog steeds heb ik dit probleem.

Bijdrager
    hansiedejong

Van Apple Suport pagina:

However, I discovered that I can now get my photos to sync to the phone as long as the iTunes screen is displaying the ‘Photos’ tab while I sync. In other words, if I simply plug the iPhone in and let the computer sync without navigating to the Photos tab then it doesn’t work. For some reason it will work as long as I select the iTunes Photos tab while it is syncing.

Bijdrager
    The JM

Dat is raar! Bij mij is het precies andersom. Nu heb ik het tabblad Samenvatting geopend en nu gaat ie syncen :S

Bijdrager
    Ervani

Hier een vergelijkbaar probleem. Bij mij ontstaan nadat ik Canon software had geĆÆnstalleerd welke gebruikt kan worden om foto’s uit mijn camera te beheren.

Bijdrager
    The JM

Ik merk nu ook dat alle gebeurtenissen worden weggegooid zodra ik aanvink dat hij ook filmpjes in de gebeurtenissen moet synchroniseren. Dit terwijl de foto’s gewoon met de iPhone zijn gemaakt, dus de filmpjes zouden geen probleem moeten zijn.

Bijdrager
    The JM

Nu merk ik dat in de tab-balk Gebeurtenissen niet meer bij staan, maar deze wel via de Plaatsen te benaderen zijn. Bug? Hopen dat 4.1 hier straks beter mee omgaat.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.