16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    ihans

iPhone software en accesoires

Zijn er al routeplanners en andere software voor de iPhone en bijvoorbeeld een houder/lader voor in de auto.
    Bye bye TomTom.

Bijdrager
    Esquare

Ben je niet een beetje voorbarig? Tot voor gisteren wist nog niemand dat het ding bestond… :?

Bijdrager
    ihans

genoeg mogelijkheden
    Het draait op OsX, het lijkt mij dus niet zo’n probleem

Bijdrager
    ajvankesteren

Op TUAW werd vermeld dat de iPhone geen mogelijkheid heeft tot installatie van third-party software. Lijkt mij wat vreemd voor iets wat toch een smartphone is, maar blijkbaar draait de iPhone op een stripped-down versie van OSX.
    Dat zou betekenen dat je geen TomTom zou kunnen installeren of spelletjes oid, misschien dat ze iets met Google Maps gaan doen?

Hardware accessoires zullen er ongetwijfeld komen (:apple: Bluetooth headset is er al), maar zoals reeds gezegd: het ding bestaat pas een dag.

Bijdrager
    ihans

dus toch een minpuntje

Bijdrager
    ajvankesteren

Linkje gevonden van TUAW blogpost: klik

Bijdrager
    505

Waarom noemen ze het dan eigenlijk OSX?

Alleen het uiterlijk van OSX…

Bijdrager
    ajvankesteren
    ”CoreDuo”

Waarom noemen ze het dan eigenlijk OSX?

Is het niet gewoon alleen het uiterlijk van OSX…

UI en de core software van OSX, ja

Moderator
    unSOUND
    ”ihans”

dus toch een minpuntje

HALLO… Niemand heeft dat ding nog in zijn handen gehad… het is puur GOKWERK wat we hier op dit moment aan het doen zijn. Trek dus nog geen conclusies.

Bijdrager
    Rayel

Ik denk dat er wat apparte dingentjes nodig zijn om spullen voor de iPhone te ontwerpen, dus zullen wel leopard komen denk ik.

Bijdrager
    4eyez
    ”unSOUND”
    ”ihans”

dus toch een minpuntje

HALLO… Niemand heeft dat ding nog in zijn handen gehad… het is puur GOKWERK wat we hier op dit moment aan het doen zijn. Trek dus nog geen conclusies.

Volledig akkoord! lijkt allemaal wel tof, maar eerst zelf zien/voelen/horen en dan oordelen

Bijdrager
    Remon

De tom tom functie was ook een van de eerste functies
    waarvan ik hoopte dat deze erop zou zitten, maar naar
    wat informatie te hebben ingewind blijkt het er toch niet
    op te zitten.

Het eerst volgende waar ik naar ben gaan kijken was of
    de hardware degelijke software aan zou kunnen. Qua
    snelheid etc. is dat geen probleem maar er zit voor zovet
    bekend geen gps ontvanger en dat is zonde.

Maar wel edge en nu weet ik niet of dat ook kan dienen
    als contact apparaat met een satteliet. Maar er zit ook BT
    op en op de site van tomtom staat een pakket met kaarten
    en een BT gps ontvanger.

Het enige wat dan nog niet werkt is de software maar aangezien
    het apparaat op OSX draait moet er software voor gemaakt
    kunnen worden dus we wachten af. Het zou echter wel mooi
    zijn als er misschien toch nog een gps ontvanger in zit maar
    dat apple dit nog niet naar buiten heeft gebracht. We zullen zien.

Bijdrager
    ollebolle

Tof he nu dat het allemaal web-apps gaan worden:s.
    slechtste beslissing tot nu toe in de iPhone historie. (naast geen prepaid, hallo jongeren tegenwoordig durven dat uitgeven hoor, kijk maar naar de ipod)

ik zal alvast dit ding niet kopen, ik heb geen oneindig budget om constant geconnecteerd te zijn met het internet om die apps te gebruiken :s

wat zijn jullie inzichten??

Bijdrager
    Juch

hele idee is dat het internet gebruik op je iPhone goedkoop zal zijn. Vast bedrag per maand betalen en dan ongelimiteerd internetten (Vodafone biedt dat nu al aan met UMTS).

Maar voor de rest ben ik het met je eens. Die webapps is zo een onzin. Ook in de laatste keynote doen ze alsof het zo geweldig is allemaal, maar dat is dikke onzin. Hier zitten developers echt niet op te wachten!

Bijdrager
    ollebolle
    ”Juch”

hele idee is dat het internet gebruik op je iPhone goedkoop zal zijn. Vast bedrag per maand betalen en dan ongelimiteerd internetten (Vodafone biedt dat nu al aan met UMTS).

Maar voor de rest ben ik het met je eens. Die webapps is zo een onzin. Ook in de laatste keynote doen ze alsof het zo geweldig is allemaal, maar dat is dikke onzin. Hier zitten developers echt niet op te wachten!

developers en eindgebruikers niet.

hier in België mag geen koppelverkoop , dusja byebye goedkoop internet :sealed:

Bijdrager
    Shannon

Zou dit plaatje uit de gallery reeks van Apple zijn veranderd om de bleutooth dock voor de headset nog geheim te houden? Aan de rechterkant van de dock ziet er vreemd uit, zo stijl, niet zo rond als de linker ronding van de dock.
    Of zouden er simpelweg 2 varianten komen.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.