12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

iPhone, smsjes genoeg maar….

Hoi!

Ik heb bij mijn i300 abonnement een klein probleempje.

Ik zie in de belstatus app en op t-mobile.nl dat ik nog 25 smsjes over heb de aankomende 4 dagen.

Maar als ik nu een smsje stuur komt er bij overige kosten steeds een klein bedrag erbij op en worden er geen smsjes afgeschreven van die 25.

Weet iemand wat dit precies is?

Groetjes.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Even t-mobile bellen is meestal erg verhelderend.

Inactief
    Anoniem
    ”Cosmopolitan”

Begint een beetje een trend te worden .. zeuren op een forum voordat je überhaupt de provider hebt gesproken.

Bijdrager
    milann
    ”diotav”
    ”Cosmopolitan”

Begint een beetje een trend te worden .. zeuren op een forum voordat je überhaupt de provider hebt gesproken.

Ik zeur niet, ik vraag gewoon of dit normaal is of andere mensen hier ook ervaring mee hebben.:?

Bijdrager
    robindonne
    ”diotav”
    ”Cosmopolitan”

Zielig hoor, die mensen die geen antwoord weten te posten, maar wel de moeite nemen om even te zaniken op degene die hier een vraag stelt.

Als je in de vraag geen interesse heb dan sla je hem gewoon over.

Of geef jij op elke vraag ,gesteld in dit forum, een goed antwoord?

Oh dat dacht ik ook!

Bijdrager
    WaZoo
    ”milann”

Ik zeur niet, ik vraag gewoon of dit normaal is of andere mensen hier ook ervaring mee hebben.:?

Eens, alsof de ellende van T-Mobile (of iedere andere telcom provider) maar als een gegeven gezien moet worden, vragen kan en mag altijd, tenzij er al duizenden topics over zijn:)

Bijdrager
    Nielsvr

De ham-vraag… geeft de t-mobile website zelf ook dit aan?

Bijdrager
    Vodka

Het is gewoon niet zo slim van t-mobile om een kopje ‘overige kosten’ op te nemen in het overzicht op mijn-tmobile zonder dit verder te specificeren. Dit roept meer vragen op bij de klanten, waardoor die weer gaan bellen met de klantenservice. t-mobile moet er gewoon eens werk van maken om meer duidelijkheid te verschaffen.

Mijn advies zou zijn om gewoon de eerste factuur af te wachten, de t-mobile klantenservice kan je denk ik ook niet verder helpen.

Bijdrager
    SMac

Het lijkt er uiteraard op dat de sms voorraad volgens de belstatus app niet meer gemuteerd wordt en erger nog, dat je door je sms’jes heen bent! Zoals eerder al gesteld: wat zegt de belstatus van de T-Mobile site?

Bijdrager
    Sunneh
    ”diotav”
    ”Cosmopolitan”

Diotav, doe je dat ook niet wanneer je een Apple probleem hebt:P? Ik wil liever hier eerst voor gek staan met het probleem “Help .. een stem verteld alles wat ik zeg” dan dat je voor een genious in de Applestore sta :P.

Bijdrager
    mac-addict

ik heb hier het zelfde probleem toevalig heb t-mobile gelijk een email gestuurd wacht nog op antwoord.!

Bijdrager
    NewToMac

Ik weet het antwoord:

Website is niet 100% betrouwbaar en up to date!

Zoals eerder is gezegd: Wacht je factuur af! Dat is ook wat t-mobile je zal vertellen.

Tenzij het natuurlijk sms-diensten zijn! Dat ben je namelijk de lul!:D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.