28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:

Bijdrager
    ISS

iPhone simlockvrij bij de Media Markt (eur 649)

iPhone simlockvrij bij de Media Markt (eur 649)

Ik zat wat folders te lezen…

http://tinypic.com/r/2427kh4/7

Bijdrager
    Knurfty

Nu nog een data abonnement.

Bijdrager
    KarelWillem

Die hangt bij de Dixons ook gewoon simlockvrij in de kast hoor (gisteren bij V&D nog staan bekijken).

Bijdrager
    Yggdrasil

Waarom precies 10 euro duurder dan in België?
    Ik heb ‘slechts’ 639 euro betaald voor mijn iPhone 4.

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom?
    Omdat de winkels gewoon zelf een prijs plakken aan die Simlock-vrije modellen misschien?

Iedereen is vrij te vragen wat hij wil in dit geval.
    Een Nederlands vergelijk in de Apple Store is er namelijk niet.
    Dus dat geeft ruimte voor onderhandeling (lees: wat extra verdienen).

Bijdrager
    Trat

Switchten mensen wekelijks van provider opdat het een voordeel is om een simlockvrij-toestel van €640 aan te schaffen?

Bijdrager
    KarelWillem

Er zullen vast wel mensen te vinden zijn die er een reden voor hebben.

Bijvoorbeeld met een megaduur abonnement die door de baas betaald wordt.
    Maar dan toch je eigen iPhone willen hebben, in plaats van die zwarte bes die de baas je heeft gegeven?

Bijdrager
    stavos

Enig idee hoeveel mensen er met een simlock-vrij toestel rondlopen om er vervolgens een goedkoop sim-only abonnement in te stoppen of zelfs een prepaid kaart? Iets wat bij de zwarte bessen ook veelvuldig voorkomt. Met gratis ping berichtjes en weinig bellen zijn sommigen dan goedkoper uit.

Bijdrager
    Trat
    stavos op 06 december 2010

Enig idee hoeveel mensen er met een simlock-vrij toestel rondlopen om er vervolgens een goedkoop sim-only abonnement in te stoppen of zelfs een prepaid kaart? Iets wat bij de zwarte bessen ook veelvuldig voorkomt. Met gratis ping berichtjes en weinig bellen zijn sommigen dan goedkoper uit.

Zo’n abonnement kan nooit goedkoper zijn incl. iPhone 4 van €640 dan een iPhone 4 via een providerlocked abonnement…

KarelWillem op 06 december 2010

Er zullen vast wel mensen te vinden zijn die er een reden voor hebben.

Bijvoorbeeld met een megaduur abonnement die door de baas betaald wordt.
    Je baas betaald dan toch zeker ook een iPhone als dit mogelijk is? Is deze kapot, dan krijg je meteen een nieuwe…

Maar dan toch je eigen iPhone willen hebben, in plaats van die zwarte bes die de baas je heeft gegeven?

Ooit wel eens stilgestaan bij het feit dat sommige bedrijven gelockt zijn in bijv. Lotus Notes met een VPN waar je op een iPhone niks mee kan?

Bijdrager
    KarelWillem

Het was niet de bedoeling hier een discussie over te openen hoor.
    Het zal mij vette Hema-worst wezen waarom iemand een simlock-vrije iPhone wil.
    Er is blijkbaar markt voor, want ze worden verkocht (weet ik ook uit eigen kennissenkring).

Dat ene Trat uut Zalk dat onzin vindt is geen issue.:lol:

Bijdrager
    Trat

Blijft nog steeds onzin in mijn optiek. En een ‘dure’ iphone met een pauper abonnement van €5 p/m al helemaal…

P.S. If you can’t stand the heat, stay out of the kitchen…

Bijdrager
    KarelWillem

Jij komt het vuur opstoken in de keuken, terwijl de rest in de badkamer bezig is.

Bijdrager
    Trat

Nee, ik spreek gewoon mijn onbegrip uit. Het is maar een iPhone: er is niks indrukwekkends aan het hebben van een iPhone, iedereen heeft er een.

Is er soms een foute bestelling uit China binnen gekomen dat je ‘heet gebakken’ bent?

Bijdrager
    KarelWillem

Ach. Er zijn ook mensen die hun Mercedes zelf kopen, in plaats van hem van de baas ‘te nemen’.
    Het is maar een auto. Wat maak je je druk.

Precies, wat maak je je druk.

Heeft iemand 700 euro over voor een leuk telefoon, dan geeft ‘ie 700 euro voor een leuke telefoon.
    Of 7000 euro voor een iPad-hoesje, of 89000 euro voor een lampje in de hal.
    Who cares?! Als je er maar blij mee bent toch?

Bijdrager
    Maverick9898
    Trat op 06 december 2010

Nee, ik spreek gewoon mijn onbegrip uit. Het is maar een iPhone: er is niks indrukwekkends aan het hebben van een iPhone, iedereen heeft er een.

Is er soms een foute bestelling uit China binnen gekomen dat je \’heet gebakken\’ bent?
    Als je dat zo rationaliseert, dan is het nut van deze hele website weg. Kan je ook zeggen ‘ach ja het is maar een …..’ Het hele punt van deze website is dat wij met z’n allen vinden dat spullen van Apple niet ‘zomaar’ iets is, wat ‘toch iedereen heeft’.

Overigens kan je met een sim-lock vrije telefoon veel goedkoper uit zijn dan een telefoon met abonnement bij een provider. Sterker nog: als je slim bent ben je dat 9/10 keer. Maar dat terzijde;).

Bijdrager
    Trat

Ach. Er zijn ook mensen die hun Mercedes zelf kopen, in plaats van hem van de baas \’te nemen\’.

Het is maar een auto. Wat maak je je druk.

Precies, wat maak je je druk.

Heeft iemand 700 euro over voor een leuk telefoon, dan geeft \’ie 700 euro voor een leuke telefoon.

Of 7000 euro voor een iPad-hoesje, of 89000 euro voor een lampje in de hal.

Who cares?! Als je er maar blij mee bent toch?
    Je doet net alsof ik me er druk om maak (terwijl het super evident is dat jij er wel druk om maakt omdat ik me er zogenaamd druk om zou maken). Maar ik vraag me alleen af wat het nut ervan is: niet of iemand het waard vindt…

Bijdrager
    Trat
    Maverick9898 op 06 december 2010

Als je dat zo rationaliseert, dan is het nut van deze hele website weg. Kan je ook zeggen \’ach ja het is maar een …..\’ Het hele punt van deze website is dat wij met z\’n allen vinden dat spullen van Apple niet \’zomaar\’ iets is, wat \’toch iedereen heeft\’.[/quote]
    Dat is totaal niet wat ik met die opmerking bedoelde, maar never mind.

Overigens kan je met een sim-lock vrije telefoon veel goedkoper uit zijn dan een telefoon met abonnement bij een provider. Sterker nog: als je slim bent ben je dat 9/10 keer. Maar dat terzijde;).

Bij de iPhone (met de huidige abonnementen) is dat dus die 1/10 die overblijft. Maar dat terzijde;).

Bijdrager
    KarelWillem
    Maverick9898 op 06 december 2010

…Overigens kan je met een sim-lock vrije telefoon veel goedkoper uit zijn dan een telefoon met abonnement bij een provider. Sterker nog: als je slim bent ben je dat 9/10 keer…

640 euro voor een simlockvrij iPhone.

Ik betaal nu – oké, voor een 3Gs, 16 Gb – 725 euro voor twee jaar.

Inclusief iPhone, aansluitkosten, beltegoed en onbeperkt Internet.

Sinds mei loopt mijn abonnement en ik heb nu een beltegoed van 107 euro opgebouwd.
    Overige kosten: 0.
    Zoveel bel ik dus…

Reken mij nu maar eens constructie voor waarmee ik hetzelfde krijg, maar minder betaal.:lol:

Trat op 06 december 2010

…Maar ik vraag me alleen af wat het nut ervan is: niet of iemand het waard vindt…

Niet alles hoeft een ‘nut’ te hebben. Maar je mag je dat inderdaad afvragen.

Bijdrager
    Trat

Niet alles hoeft een \’nut\’ te hebben. Maar je mag je dat inderdaad afvragen.p

Ik ben een pragmatist dus bij mij moet er een zeker nut zijn om te stellen dat ik iets begrijp.

Als pragmatist raak ik hiervan ook de weg een beetje zoek… Iets nieuws van je?

Bijdrager
    KarelWillem

Een simpele manier om vervelende popups de baas te zijn.:lol:

Dus ja, het heeft nut.

Bijdrager
    Trat

Hij popt anders behoorlijk vervelend up als iemand je quote…

Bijdrager
    KarelWillem

Je moet me ook niet quoten als het vlak boven je staat.

En het gaat niet om jouw irritatie, maar om de mijne.:lol:

Bijdrager
    rubio

ik heb een neukia prepaid. 39 euri. Kan er geloof ik alleen mee bellen. Ben er best tevree mee.

Groet en Respect

Bijdrager
    Trat

Tevredenheid zegt niks… Ik ken mensen die tevreden zijn met hun flutbaan bij de supermarkt.

Bijdrager
    rubio

Werk je daar dan?

Immer groet en Respect

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, want Trat is niet tevreden.

Dat mag duidelijk zijn.:wink:

Bijdrager
    imacbrielle

ieder gaat wel prat op deze nutteloze opmerkingen van trat
    het is best een zielige gast als ie het zo gaat relativeren
    zeker avond B.L.O. gehad:lol:

Bijdrager
    Trat

Hoe moet je het dan anders relatieveren? Tevreden zijn met iets betekend toch gewoon dat je je er bij neerlegt dat iets goed genoeg is voor je? Je past je dus aan aan de situatie. Zegt niks over of deze situatie goed voor je is (of dat een ander hier absoluut niet tevreden mee zou zijn).

Zo nutteloos is de opmerking dus niet (tenzij je tevreden bent met je kortzichtigheid)…

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.