15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPhone Sim Free

IPSF in eindelijk begonnen met het verkopen van licenties aan resellers:

http://www.iphoneclub.nl/iphone-unlock-winkel-iphonesimfree-eindelijk-live/

Bijdrager
    Janson

Zeer intressant, bedankt voor het delen!

Inactief
    Anoniem

Wat ik begrijp is dat je een IMEI of serienummer aan de dealer door moet geven en deze vervolgens het pakketje via mail verstuurd. Daarna installeren en activeren via Wi-Fi?

Inactief
    Anoniem
    ”diotav”

Wat ik begrijp is dat je een IMEI of serienummer aan de dealer door moet geven en deze vervolgens het pakketje via mail verstuurd. Daarna installeren en activeren via Wi-Fi?

Hmm, niet helemaal waar. Je geeft je IMEI nummer aan je leverancier. Hij stuurt je dan een mail met de software. Deze kun je niet gebruiken totdat je leverancier je IMEI invult in de database van iPhone Sim Free server.

Beetje duidelijk?:?

Tip!: Houd http://www.iphoneclub.nl in de gaten

Bijdrager
    yoann

Ik heb mij een licentie aangeschaft van ISF waar ik mijn imei en serienummer moest doorgeven aan de reseller. over een paar dagen krijg ik normaalgezien de software toegestuurd naar m’n mailadres. het is voor mij dus ook nog een beetje een raadsel hoe ik die software enzo op de iphone krijg maar het zal wel uitgelegd zijn. hoop ik!

Bijdrager
    Tobias9200

In de handleiding van iPhonesimfree.com staat in het begin dat je een at&t simkaart in je iPhone moet hebben. Weet iemand of dit ook zonder at&t simkaart kan?

Quote:

3. On your iphone switch the ATT sim in your iphone to your own, u can use a paperclip for this, you need to apply a little force.
    I also suggest you remove the simcode on your sim before running SimFree.app seems it can cause issues.

Bijdrager
    Nilles01

Ze gaan ervan uit dat je een AT&T sims hebt.
    Die moet je eruit halen. (en als je die niet hebt valt er niks uit te halen)
    Je eigen sim erin duwen en het programma draaien.

Inactief
    Anoniem

iPhoneSimFree is ervandoor gegaan met al het geld. Alle mensen die al betaald hebben zijn dus flink ge….:roll:

De resellers doneren hun verdiensten aan het gratis unlcok developer team.

Bijdrager
    yoann

nee. ik heb mijn unlock gehad. nu nog wachten op de iphone zelf :x
    er was blijkbaar ergens een minsverstand tussen isf en mijn (australische) reseller.

Bijdrager
    Nilles01

en dan niet updaten naarr Firmware 1.1.
    Dan is je iPhone weer AT&T locked.

Bijdrager
    macses

ik krijg mn iphone deze week (hopelijk) toegezonden. Maar weet iemand of het mogelijk is de firmware 1.0.2 er handmatig op te zetten, want ik verwacht dat apple maandag of dinsdag hun firmware update waardoor de unlocks weer niet zullen werken.

Bijdrager
    BUXEY

heb vorige week via deze tutorial m’n iPhone simvrij gemaakt,

http://modmyiphone.com/wiki/index.php/IPhone_unlock_OS_X_Part_4

en is helemaal gratis;)

zelfs edge werkt op m’n t-mobile abonnementje!

yay!

Geert

Bijdrager
    Converted
    ”macses”

ik krijg mn iphone deze week (hopelijk) toegezonden. Maar weet iemand of het mogelijk is de firmware 1.0.2 er handmatig op te zetten, want ik verwacht dat apple maandag of dinsdag hun firmware update waardoor de unlocks weer niet zullen werken.

Daar zit ik ook mee. Hier is ie ook net vertrokken vanuit de States, maar komt pas de laatste week van September hier aan. En naar alle waarschijnlijkheid is er dan al een update via iTunes.

Heb inderdaad de 1.0.2 firmware wel bij de hand, maar hoe krijgt ge dat erop zonder iTunes?

Dus zelfde vraag. :D

Inactief
    Anoniem

Gewoon iTunes niet updaten…

Bijdrager
    Converted
    ”Zakske”

Gewoon iTunes niet updaten…

Maar dan kunt ge ook niet restoren naar 1.0.2 indien er een nieuwe update uit is. Wachten dan maar. :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.