13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    kwisten

iPhone SE

Hallo,
    ik heb hier in België in een Proximusshop een iPhone SE besteld ergens begin april, regelmatig ga ik vragen hoe het zit en wanneer die zou binnenkomen. Ze weten van niks. Gisteren zei de verkoper mij dat ze allemaal zouden opgekocht zijn door de Chinezen. (?)
    Iemand die weet wanneer ze zouden binnenkomen ?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door  Pete.Z. Reden: verplaatst

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Annuleer je bestelling. Koop op de Applesite. Neem een abonnement bij Mobile Vikings.

Bijdrager
    whaha

Gisteren was ik in de iCentre en daar vertelde ze mij dat het zeker nog 3 weken kan duren.
    Ook ergens begin April besteld. Een andere klant vertelde dat ze in de hele benelux niet meer te krijgen zijn!

Bijdrager
    Joid

En via Apple duurt het ook 2-3 weken. Maakt dus allemaal niets uit. Is deel van het spel.

Bijdrager
    Laurent123

En ik heb er vorige week woensdag dan één gekocht voor moederdag en in die specifieke winkel waren alle kleuren en alle modellen nog ruim op stock… Niet besteld of wat dan ook. Dus niet meer te verkrijgen in de benelux is beetje overdreven…

Bijdrager
    Laurent123

En ik heb er vorige week woensdag dan één gekocht voor moederdag en in die specifieke winkel waren alle kleuren en alle modellen nog ruim op stock… Niet besteld of wat dan ook. Dus niet meer te verkrijgen in de benelux is beetje overdreven…

Bijdrager
    Joid

Wel een dubbelpost, maar niet vermelden welke winkel.

Bijdrager
    KarelWillem

Googled “specifieke winkel”.

Damn!

Bijdrager
    Shmoo

Wie koopt z’n moeder nu een iPhone voor moederdag.. Zo patserig en overdreven!

Bijdrager
    anoniem

@shmoo: … en ieders vrije keuze. Wij deden nooit iets met moederdag (leeft niet echt in Portugal), maar bij mijn partner in het gezin was het heilig, belangrijker zelfs dan haar moeders verjaardag. Dat bepaalt ook een andere cadeaukeuze.

Bijdrager
    whaha

De iPhone SE is nog steeds op veel plekken niet uit voorraad leverbaar.
    Afgelopen woensdag heb ik wel mijn exemplaar op kunnen halen bij de iCentre in Tilburg.

Bijdrager
    SunKeeper

Tja er zijn meer klanten. Wat ik me goed kan voorstellen.:)

Bijdrager
    Shmoo

Bij Vodafone zijn sinds vandaag weer voorraden en de gouden versies zijn altijd al op voorraad geweest omdat daar minder interesse voor is.

Wij kregen vandaag een aanbieding voor verlenging met SE 16GB grijs uit voorraad. Op de website van Apple staat sinds vandaag ook gewoon een datum ipv 2 a 3 weken.
    Wel slecht van Apple dat ze dit ding bewust gaan afremmen om te voorkomen dat ze straks mogelijk minder 7 verkopen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.