10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Djinns

iPhone SE uit de States

Hallo

(Deze vraag wordt vast veelvuldig gesteld maar de zoekfunctie is mij niet bepaald coöperatief gebleken)

Een kennis van mij vertrekt binnen twee weken naar NY en zou van de gelegenheid gebruik maken om mij een losse SE mee te brengen.
    Voor zover ik mij geïnformeerd heb mag dat geen probleem zijn, maar ik wou toch nog eens dubbel checken.

Alvast bedankt
    Djinns

Geblokkeerd
    Anoniem

No problemo

Bijdrager
    Soulshaker

Wel zien wat voor netwerk die gebruikt.
    Ik dacht me te herinneren dat er in de US een 2de netwerk voor telefoons bestaat.

Bijdrager
    Joffry

Het type A1723, wat hier verkocht wordt, kan je niet kopen in Amerika. Wel met een abo; ik dacht bij Verizon. Dit heeft Apple opzettelijk zo gedaan. Je kan wel een iPhone 6 kopen, met hetzelfde modelnummer als hier.

Bijdrager
    Niels

Maakt hij niet toevallig een tussenstop in de UK, met de stand van de pond ben je dan volgens mij nog verdeliger uit?

Bijdrager
    GoeieDag

Je kunt is de Apple Store een ‘SIM-free’ kopen, en die voldoet over de hele wereld.

Bijdrager
    Djinns

Zou uiteraard over een sim free exemplaar gaan.

Bijdrager
    Joffry
    GoeieDag op 30 juni 2016

Je kunt is de Apple Store een ‘SIM-free’ kopen, en die voldoet over de hele wereld.

Vraag dan wel om het juiste type.

Bijdrager
    Hyrax

Hou er rekening mee dat je maar één jaar garantie hebt, tenzij je ook AppleCare neemt. Je Europese (Nederlandse) consumentenrecht is niet van toepassing.

Bijdrager
    fixar

En koop hem in een staat waar de salestax laag is… scheelt toch weer… Dus ff naar Oregon als je in Washington State bent.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.