12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Maccie23

iPhone SE lijkt sneller dan iPhone 7?!

Hallo allemaal, ik weet niet of ik dit in het goede topic zet, maar goed.

Ik heb dus sinds een paar weken een iPhone 7. En die bevalt prima, maar ik merk dat de SE sneller was/is in het maken van foto’s.
    Natuurlijk is de kwaliteit van de foto’s bij de iPhone 7 (veel) beter, maar ik merk echt dat de SE veel sneller was.
    Als ik een foto neem bij snapchat of de camera app van de iPhone zelf, duurt het echt een tijdje voordat de foto daadwerkelijk genomen wordt, terwijl dit bij de SE helemaal niet het geval was, de foto’s werden super snel genomen.

Een beetje raar misschien dat dit me irriteert, maar ik vind het een beetje k*t voor een telefoon van bijna €1000.:!:

Hebben meer mensen dit of ben ik de enige?:oops:

Bijdrager
    SunKeeper

Er zit toch een ander lenssysteem in, dus mogelijk is dat minder snel. Maar zoals je zelf al zegt, foto’s zijn beter.

Hoeveel is het verschil in minuten? Toch wel een first world problem dit.:evil:

Bijdrager
    Maccie23

@sunkeeper oké je hebt gelijk ? maar toch is het een teleurstelling dat als je er zoveel voor betaald en er dan eigenlijk op achteruit gaat.

Bijdrager
    Maccie23

@sunkeeper kom je trouwens uit Goes? ik ook ?

Bijdrager
    SunKeeper

Nope.

Lever je die iPhone 7 toch terug in? De SE heeft ruimschoots de prestaties van een iPhone 6S en een snellere camera.

Bijdrager
    Shmoo

Alsof iemand in Goes wilt wonen.:wink:

Toen ik ongeveer 16 jaar was had ik daar een internet/pen -vriendinnetje en ging ik stiekem met de trein een weekendje naar Goes om met haar te zoenen.

Overnachten bij Van der Valk, samen ontbijten (dat dan weer wel) en dan een dagje naar Vlissingen, bioscoopje en dat soort dingen. Helemaal geweldig, en maar denken dat de Van der Valk medewerkers niet naar mijn ouders zouden bellen wanneer ze ineens in een uithoek als Goes een 16 jarig knulletje met Limburgs accent aan de balie zien staan om een hotelkamer te boeken met aan z’n rechterzijde een meisje van dezelfde leeftijd.:lol:

Bijdrager
    m.wilmer

Schmoo wordt sentimenteel…. nachtje slapen om met haar te zoenen? Ik geloof nog eerder dat er in 2016 een nieuwe Mac Pro uitkomt…

Bijdrager
    IGBA

Best wel grappig dat een Limburger Goes een uithoek vindt.8-)

Bijdrager
    KarelWillem
    SunKeeper op 28 december 2016

…Hoeveel is het verschil in minuten? Toch wel een first world problem dit.:evil:

De snelheid is bij camera’s toch wel een dingetje denk ik.

Milliseconden maakt het verschil tussen een foto precies op het juiste moment nemen, of nét te laat zijn.

Klik… wacht… foto. Betekent meestal een andere foto krijgen dan je bedoelde.

[off-topic]Goes… Zucht, the memories. Dat mega-traject Soest<>Goes met de trein kan ik dromen. En Middelburg<>Goes ook trouwens, want daar woonde het eerste Zeeuwse vriendinnetje. Maar Goes kom ik nog steeds met regelmaat, ondanks dat het vriendinnetje van toen de ex van nu is.[/off-topic]

Bijdrager
    SvS
    IGBA op 29 december 2016

Best wel grappig dat een Limburger Goes een uithoek vindt.8-)

.
    Het is toch wel 2 a 2,5 uur rijden, van ene naar andere uithoek.

On topic, heeft het te maken met scherpstellen (focus) van de lens van iPhone 7?

Bijdrager
    GoeieDag

Kun je niet met een andere iPhone 7 even aan de slag, en kijken of die ook ‘langzamer’ foto’s maakt. Of anders naar een Apple Store gaan en daar uit proberen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de 7 tov de SE is zoals jij voorstelt.

Bijdrager
    Maccie23
    GoeieDag op 29 december 2016

Kun je niet met een andere iPhone 7 even aan de slag, en kijken of die ook ‘langzamer’ foto’s maakt. Of anders naar een Apple Store gaan en daar uit proberen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de 7 tov de SE is zoals jij voorstelt.

Ik ga morgen naar Amsterdam, zal daar even in de apple store kijken of het indd ook bij andere iphone 7’s het geval is;!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.