9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    ksx

iphone SE gebruikerservaring (terug naar 4 inch na gebruik iphone 6/S

Zijn er mensen die hun gebrukers ervaringen willen delen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  Night. Reden: In juiste sub-forum geplaatst. OMT is alleen voor forum-gerelateerde zaken

Moderator
    Raymon Mens

Je kunt de mijne hier lezen of luisteren: http://techsnacks.nl/audioreview-iphone-se/

Bijdrager
    raymin

Mijn vriendin heeft haar iPhone 6 ingeruild voor de SE. Ze vond, eigenlijk al vanaf het begin, de 6 te groot en vooral te glad.

Alleen om die reden is ze overgestapt, aangezien de SE weer een “normaal” (zijn haar woorden) heeft en daar de wat scherpere randen beter is vast te houden.

Technisch gezien heb ik haar alleen horen zeggen dat de SE wat sneller reageert.

Bijdrager
    raymin

Mijn vriendin heeft haar iPhone 6 ingeruild voor de SE. Ze vond, eigenlijk al vanaf het begin, de 6 te groot en vooral te glad.

Alleen om die reden is ze overgestapt, aangezien de SE weer een “normaal” (zijn haar woorden) heeft en daar de wat scherpere randen beter is vast te houden.

Technisch gezien heb ik haar alleen horen zeggen dat de SE wat sneller reageert.

Bijdrager
    Shmoo

Klinkt alsof jij een hele slimme vriendin hebt.8-)

Bijdrager
    raymin

Slimmer dan ik in ieder geval (altijd wijs om te melden, straks leest ze mee ?)

Bijdrager
    Melle

Ik ben wel heel benieuwd naar de reacties hier. Ik overweeg ook een SE in ruil voor mijn 5s – want ik wil niet groter, maar heb het gevoel dat de ontvangst van mijn 5s vermindert is… Ofwel is ligt het aan mobistar natuurlijk…

Bijdrager
    JJmac

Wij zijn er in iedergeval heel blij mee, voldoet prima, hiervoor de 5s.

Bijdrager
    Dommel

Had een iPhone 6 en na 9 maanden overgestapt op de iPhone SE. Persoonlijk vond ik de iPhone 6 te groot en dat is de reden dat ik terug ben gegaan.

De iPhone SE is iets sneller en batterij is voor mijn gevoel beter. Heb meestal aan het eind van de dag nog 40% over (ongeveer 4 uur gebruik / 15/16 uur stand-by. Ook vind ik het beter dat er 2gb ram in zit zodat er meer apps op de achtergrond kunnen blijven draaien. Dit zorgt ervoor dat apps sneller openen en maakt de gebruikerservaring van de telefoon naar mijn idee beter.

Hoe de audio via mini-jack is weet ik niet ik luister altijd via bluetooth koptelefoon. Ik merk daarin geen verschil.

De camera is erg goed. 4K video filmen ziet er super strak uit. Zelf film ik nu op 1080P omdat dat op 60fps kan en dat mooier is wanneer je bijvoorbeeld een slow-motion wil maken.
    Foto’s zijn erg scherp. Wel zou ik kiezen voor een 64GB model aangezien foto’s wel tot 10mb per stuk kunnen worden. Dit is dus wel echt een opslagvreter.

Al met al heb ik er geen seconde spijt van gehad!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.