8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    bummenawt

iPhone SE 64gb beste BlackFriday deal

Ik wil een iPhone SE 64GB aanschaffen. Dit stond al langer op de planning omdat mijn vorige is gestolen maar heb er bewust even mee gewacht tot dat het BlackFriday was. Zover ik kan vinden is bij mediamarkt.nl de beste deal nu: 549 euro maar een cashback van 50 euro. Totaal kom je dan uit op 499. Zie: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-se-64-gb-grijs-1442862.html?channable=e8485.MTQ0Mjg2Mg&rbtc=twe%7Cpf%7C1442862%7C%7Cp%7C%7C

Ik ben benieuwd of iemand een nog betere deal kan vinden dan deze.:-D

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    Rethep

Ik had hem 1,5 maand geleden bij T-mobile voor 484 euro. Bij contante betaling, en een abonnement (heb ik toch nodig) van 22 euro p. mnd. voor 2 jaar. Is dat wat ?

Bijdrager
    KarelWillem

484 + 528 (24 x 22)??

1012 euro?

Of 484, inclusief dat abonnement?

Bijdrager
    Shmoo

Daar gaan we weer met alle CBS berekeningen.

Bijdrager
    Rethep

Dat eerste uiteraard! Wel onbeperkt bellen en 3GB per maand. Ik zit al vanaf het begin bij T-mobile en bevalt verder goed.

Bijdrager
    bummenawt

Ik zelf heb nog een abonnement voor zo’n 1.5 jaar. De telefoon was helaas naar een paar maanden al gestolen. Overigens betaalde ik 38 p/m voor 2.5 gb internet en onbeperkt bellen. Dat is nog net voordeliger;-)

Ik zoek dus echt een los toestel voor nu. Als iemand een betere deal kan vinden vandaag dan bovenstaande MediaMarkt aanbieding hoor ik het graag!

Moderator
    Mac Daddy

Als ik op Tweakers kijk, zie ik dat je hem vanaf 510/520 euro kan kopen.

Wat dat betreft is het prijsverschil ietsje minder, maar nog steeds goedkoper.

Bijdrager
    bummenawt

Ja inderdaad. Ik ga denk ik dan toch maar voor Mediamarkt.nl. Na cashback betaal ik daar ‘maar’ 499 euro voor de iPhone SE 64gb.

Fijn weekend allen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.