12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Egmond

iPhone SE 2020 word niet gezien door iMac met mac os 10.13.6

Ik heb sinds anderhalve week een iPhone SE 2020.
    Wanneer ik deze aansluit op mijn iMac met Mac os 10.13.6, wordt deze niet gevonden in iTunes.

Bij systeeminfo word hij wel weergegeven, maar (de laatste) iTunes ziet hem niet. Vandaag de hele dag met een hoop (veelal stagiaires) van Apple aan de telefoon gehangen, die alleen met de uiteindelijk oplossing kwamen dat ik naar het laatste besturingssysteem moest updaten. Ik vind dat tamelijk bizar omdat in de specs niet staat weergegeven dat de software niet compatible is. bovendien ziet het mijn oude iPhone en iPad met zelfde iOS wel. wat ik al heb geprobeerd: SMC reset, Pram reset, Mac OS opnieuw geïnstalleerd. verschillende kabeltjes en poorten. Nu is mijn hoop op iemand van jullie gevestigd. Wie helpt? Dank vast

Bijdrager
    pruus

Wachten op een update van iTunes. Intussen niet vergeten een feedback hiervan te sturen naar Apple. Dan kunnen ze er tenminste wat mee doen of wat aan doen.

Bijdrager
    Egmond

Mmm beetje domme vraag

, maar waar stuur ik dat precies heen dan?

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door Egmond.
    Bijdrager
    EagerB0bNerd

snap niet zo goed waarom je via een kabeltje en iTuned wilt verbinden.

Als je iCloud gebruikt, en je vult je iCloud details (inlog en ww) in op je nieuwe phone, vinkt aan wat je wilt synchroniseren (mail, contacten, foto’s, wachtwoorden, aandelen, notieties, noem maar op) dan gaat het toch allemaal vanzelf?

Bijdrager
    Egmond

Nou, bijvoorbeeld om muziek op mijn iPhone te krijgen..

bestandsdeling met verschillende apps..

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door Egmond.
    Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Egmond op 4 mei 2020 om 20:26</p>
    Wanneer ik deze aansluit op mijn iMac met Mac os 10.13.6, wordt deze niet gevonden in iTunes.

Bij systeeminfo word hij wel weergegeven, maar (de laatste) iTunes ziet hem niet. Vandaag de hele dag met een hoop (veelal stagiaires) van Apple aan de telefoon gehangen, die alleen met de uiteindelijk oplossing kwamen dat ik naar het laatste besturingssysteem moest updaten. Ik vind dat tamelijk bizar omdat in de specs niet staat weergegeven dat de software niet compatible is. bovendien ziet het mijn oude iPhone en iPad met zelfde iOS wel. wat ik al heb geprobeerd: SMC reset, Pram reset, Mac OS opnieuw geïnstalleerd. verschillende kabeltjes en poorten. Nu is mijn hoop op iemand van jullie gevestigd. Wie helpt? Dank vast

Weet je zeker dat je de juiste versie van iTunes hebt? Volgens de specs zou dat 12.8 of hoger moeten zijn.

Bijdrager
    Kwadraatje

Er zijn meer mensen met dit probleem. Je kunt het omzeilen met iTunes Sync en Mobile Sync. Zie de post van Annabelle in dit topic.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Nou, bijvoorbeeld om muziek op mijn iPhone te krijgen..

Ah, ok, duidelijk.

Bijdrager
    Egmond

<p class=”cite”>Kwadraatje op 4 mei 2020 om 22:10</p>

<p class=”cite”>Egmond op 4 mei 2020 om 20:26</p>

Weet je zeker dat je de juiste versie van iTunes hebt? Volgens de specs zou dat 12.8 of hoger moeten zijn.

Ja dat weet ik zeker.

Bijdrager
    Egmond

<p class=”cite”>Kwadraatje op 4 mei 2020 om 22:33</p>
    Er zijn meer mensen met dit probleem. Je kunt het omzeilen met iTunes Sync en Mobile Sync. Zie de post van Annabelle in dit topic.

Hee dat ga ik even checken

Bijdrager
    Egmond

<p class=”cite”>Egmond op 4 mei 2020 om 23:20</p>

<p class=”cite”>Kwadraatje op 4 mei 2020 om 22:33</p>

Hee dat ga ik even checken

Dat was de truc! Dank!

Bijdrager
    Kwadraatje

Mooi zo!

🙂

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.